МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК СПОСІБ АКТИВІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • П. С. Атаманчук Кам ’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.260-261

Анотація

У статті розглядаються основні різновиди методу проектів, визначаються характерні особливості методу, аналізуються вимоги щодо організації проектної діяльності студентів.

Ключові слова: метод проектів, пізнавальна діяльність, творчий пошук.

The article is devoted to investigation of main types of method of projects, characteristic traits of method are defined, peculiarities of organization of project activities are analyzed.

Key words: of method of projects, cognitive activity.

Посилання

Бобрович Г.А. Метод проектов как способ организации самостоятельных занятий // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр. - Випуск 5 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. - Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2004. - С. 23-28.

Википедия. Свободная энциклопедия. - Режим доступа: www.humanities.edu.ru/db/sect/31.

Деркач І.О. Метод проектів у викладанні іноземних мов. -

Режим доступу: intkonf.org/derkach-io-metod-proektiv-u-

vikladanni-inozemnih-mov.

Насонкина Л.В. Метод проектов как средство реализации личностно ориентированного подхода при изучении иностранных языков. - Режим доступа: www.yspu.yar.ru/ vestnik/pedagoka_i_psichologiy/13_4.

Палаева Л.И. Метод проектов в обучении английскому

языку учащихся среднего этапа обучения общеобразовательной школы. - Режим доступа: www.humani-

ties.edu.ru/db/sect/31.

Полат Е.С. Метод проектов в современной школе // Информатика и образование. - 2001.- № 4. - С. 18-20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25