ІННОВАЦІЙНІ підходи до концепції розвитку політехнічного навчання В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Л. Ю. Благодаренко Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.265-268

Анотація

У статті обґрунтовано передумови відновлення політехнізації навчання фізики в основній школі, визначено її сутність та функції. Сформульовано дидактичні вимоги до політехнічного матеріалу та переваги розробленого методичного забезпечення для здійснення політехнізації навчання фізики.

Ключові слова: політехнічне навчання, політехнізація навчання фізики.

Article reasonable assumptions recovery politehnizatsiyi teaching physics in basic school, to its essence and function. Formulated requirements for the didactic material Polytechnic and advantages of the developed methodological support for teaching physics politehnizatsiyi.

Key words: polytechnic education, training politehnizat-siya physics.

Посилання

Атутов П.Р. Концепция политехнического образования в современных условиях / П.Р.Атутов // Педагогика. - 1999. - № 2. - С.20.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. Астрономія. 7-12 класи. - К. : ВТФ «Перун», 2006. - 80 с.

Эверестова В.Н. Модульно-интегративная модель политехнической школы в условиях города / В.Н. Эверестова // Вестник университета / Гос. ун-т управления. - 2008. -№ 8 (46). - С.155-157.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25