МАТЕМАТИЧНА АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКУРСНИКІВ ФІЗИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.279-281Анотація
У статті автори розглядають питання математичної адаптації першокурсників фізичного факультету, а також пропонують нову програму пропедевтичного курсу «Математичний апарат фізики».
Ключові слова: безперервна фізична освіта, математичний апарат фізики.
In this article authors pay attention to the problem of mathematical adaptation of first-year physical students. The new program of introductory course “Mathematical apparatus of physics” is also presented in the article.
Key words: continuous physical education, mathematical apparatus of physics.
Посилання
Каленик В., Каленик М. Оцінювання навчальних досягнень випускників шкіл з фізики в умовах профільного навчання // Фізика та астрономія в школі. - №2. - 2010. - С. 30-33.
Кенєва І.П., Марченко О.А., Мінаєв Ю.П. Комп’ютерні засоби допомоги першокурсникам у засвоєнні математичного апарату фізики // Наукові записки. - Випуск 77. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ
ім. В. Винниченка. - 2008. - Частина 2. - С. 201-208.
Кенєва І.П., Мінаєв Ю.П., Тихонська Н.І. Фізико-матема-тичні вправи на вступних іспитах до університету та олімпіадах для абітурієнтів: Навчальний посібник. - Запоріжжя: ЗНУ, 2005. - 98 с.
Кенєва І.П., Мінаєв Ю.П., Тихонська Н.І. Психологічний аналіз стратегій засвоєння навчального матеріалу з фізики // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін: Збірник науково-методичних праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 5. - Рівне: рДгУ, 2002. - С. 98-102.
Кенєва І.П., Мінаєв Ю.П., Тихонська Н.І. Залежність якості засвоєння школярами і студентами навчального матеріалу з фізики від рівня їхнього формального мислення // Збірник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 13. Серія: педагогічні науки: Збірник у 2-х т. - Чернігів: ЧДПУ, 2002. - №13. - Т 2. - С. 167-172.
Марченко О.А., Мінаєв Ю.П. Знайомство з рядом Тейлора і розвиток критичного мислення // Наукові записки. - Випуск 60. Серія: Педагогічні науки. Частина 2. - Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка. - 2005. - С.77-84.
Марченко О.А., Мінаєв Ю.П. Про використання ряду Тей-
лора при вивченні поглибленого курсу фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - Кам’янець-Подільсь-кий: Кам’ янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. -
Вип. 11. - С.153-156.
Непорожня Л. Вивчення коливань у старшій профільній школі: міжпредметні зв’ язки // Фізика та астрономія в школі. - №4, 2010. - С. 20-23.
Сергієнко В., Рудницький В. Профільне навчання: орієнтація на фізико-технологічні професії // Фізика та астрономія в школі. - №5-6. - 2008. - С. 24-26.
Соколова Н.И. Математический практикум при подготовке к ЕГЭ по физике (элективный курс) // Физика в школе. -2008. - №8. - С. 46-48.
http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/average/prog12.