МАТЕМАТИЧНА АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКУРСНИКІВ ФІЗИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

Автор(и)

  • І. П. Кенєва Запорізький національний університет, Ukraine
  • О. А. Лозовенко Запорізький національний університет, Ukraine
  • Ю. П. Мінаєв Запорізький національний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.279-281

Анотація

У статті автори розглядають питання математичної адаптації першокурсників фізичного факультету, а також пропонують нову програму пропедевтичного курсу «Математичний апарат фізики».

Ключові слова: безперервна фізична освіта, математичний апарат фізики.

In this article authors pay attention to the problem of mathematical adaptation of first-year physical students. The new program of introductory course “Mathematical apparatus of physics” is also presented in the article.

Key words: continuous physical education, mathematical apparatus of physics.

Посилання

Каленик В., Каленик М. Оцінювання навчальних досягнень випускників шкіл з фізики в умовах профільного навчання // Фізика та астрономія в школі. - №2. - 2010. - С. 30-33.

Кенєва І.П., Марченко О.А., Мінаєв Ю.П. Комп’ютерні засоби допомоги першокурсникам у засвоєнні математичного апарату фізики // Наукові записки. - Випуск 77. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ

ім. В. Винниченка. - 2008. - Частина 2. - С. 201-208.

Кенєва І.П., Мінаєв Ю.П., Тихонська Н.І. Фізико-матема-тичні вправи на вступних іспитах до університету та олімпіадах для абітурієнтів: Навчальний посібник. - Запоріжжя: ЗНУ, 2005. - 98 с.

Кенєва І.П., Мінаєв Ю.П., Тихонська Н.І. Психологічний аналіз стратегій засвоєння навчального матеріалу з фізики // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін: Збірник науково-методичних праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 5. - Рівне: рДгУ, 2002. - С. 98-102.

Кенєва І.П., Мінаєв Ю.П., Тихонська Н.І. Залежність якості засвоєння школярами і студентами навчального матеріалу з фізики від рівня їхнього формального мислення // Збірник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 13. Серія: педагогічні науки: Збірник у 2-х т. - Чернігів: ЧДПУ, 2002. - №13. - Т 2. - С. 167-172.

Марченко О.А., Мінаєв Ю.П. Знайомство з рядом Тейлора і розвиток критичного мислення // Наукові записки. - Випуск 60. Серія: Педагогічні науки. Частина 2. - Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка. - 2005. - С.77-84.

Марченко О.А., Мінаєв Ю.П. Про використання ряду Тей-

лора при вивченні поглибленого курсу фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - Кам’янець-Подільсь-кий: Кам’ янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. -

Вип. 11. - С.153-156.

Непорожня Л. Вивчення коливань у старшій профільній школі: міжпредметні зв’ язки // Фізика та астрономія в школі. - №4, 2010. - С. 20-23.

Сергієнко В., Рудницький В. Профільне навчання: орієнтація на фізико-технологічні професії // Фізика та астрономія в школі. - №5-6. - 2008. - С. 24-26.

Соколова Н.И. Математический практикум при подготовке к ЕГЭ по физике (элективный курс) // Физика в школе. -2008. - №8. - С. 46-48.

http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/average/prog12.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25