МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ ЗА МОДУЛЬНО-РЕИТИНГОВОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ В КУРСІ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • В. В. Куліш Київський Національний авіаційний університет, Ukraine
  • О. Я. Кузнєцова Київський Національний авіаційний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.288-290

Анотація

У статті обговорено методичні особливості проведення індивідуальних занять в модульно-рейтинговій технології в курсі фізики, яка впроваджена в Національному авіаційному університеті. Запропонована методика відрізняється тим, що враховує організаційно-методичні особливості проведення практичних і лабораторних занять з фізики в умовах перенесення центру тяжіння на самостійну, в тому числі, і поза аудиторну, роботу студентів під аудиторним контролем викладача. Новацією методики проведення індивідуальних занять є те, що студентові надається можливість покращити свій поточний рейтинг, що становить одну з головних методичних ідей всієї модульно-рейтингової технології. До того ж на індивідуальних заняттях студенти передусім отримують методичну допомогу з розв’язання індивідуальних та загальних задач. Тут важливим є саме індивідуальна навчальна взаємодія та спілкування між викладачем та студентом, коли з’являється можливість пояснити студентові саме ті питання, які викликали труднощі тільки в нього і тому не були розглянуті на плановому занятті в загальному порядку. Розроблена і впроваджена методика створює умови для управління самостійною домашньою роботою студентів.

Ключові слова: індивідуальні заняття, управління, самостійна робота, модульно-рейтингова технологія.

In the article the methodical features of realization of individual employments are discussed at module-rating technology in a course physics, which is inculcated in the National aviation university. The worked out and inculcated methods create terms for a management the independent home-work of students. The innovation of methodology of realization of individual employments is that a student gets possibility to improve the current rating which presents one of main methodical ideas of all module-rating technology. Besides on individual employments students foremost get a methodical help from the decision of individual and general tasks. Here important are exactly individual educational co-operation and intercourse between a teacher and student, when possibility to explain to the student exactly those questions which caused difficulties only for him and that is why were not considered on plan employment in the general order appears. The worked out and inculcated methodology creates terms for a management the independent home-work of students.

Key words: individual employments, management, independent work, module-rating technology.

Посилання

Кузнєцова О.Я. Модульно-рейтингові технології в курсі фізики для інженерних спеціальностей: [монографія] / Науковий редактор заслужений діяч науки і техніки України д. ф.-м. н., проф. В.В. Куліш. - К.: Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2009. - 304 с.

Кузнєцова О.Я. Методичні засади організації самостійної роботи студентів при проведенні практичних занять у курсі фізики за кредитно-модульною системою / Куліш В.В., Кузнєцова О.Я. // Проблеми педагогічних технологій: зб. наук. пр. Волинського Нац. ун-ту. - Луцьк : ВНУ, 2008. -С. 99-106.

Кузнєцова О.Я. Методичні засади організації лабораторних занять з фізики за модульно-рейтинговою технологією навчання / Куліш В. В., Кузнєцова О. Я. // Вісн. Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. - Чернігів, 2008. - Вип. 57. -С. 195-197.

Кузнєцова О.Я. Методика розрахунку рейтингової оцінки в курсі фізики для інженерних спеціальностей / Куліш В.В., Кузнєцова О.Я. // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Херсон: Видавництво ХДУ, 2008. - Вип. 50. - Ч. 2. -С.25-30.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25