ДИСТАНЦІЙНЕ навчання фізики та місце в ньому математичних пакетів програм
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.295-297Анотація
У статті розглянуто методичні аспекти використання математичних пакетів програм (МПП) під час дистанційного навчання загальної фізики у ВНЗ.
Ключові слова математичні пакети програм (МПП), МаїЬаЬ, МаїйСай, Інтернет-технології, дистанційне навчання, сайт.
The article deals with methodological aspects of using mathematical software packages (MSP) during the distance learning general physics in high school.
Key words: mathematical software packages (MSP), MatLab, MathCad, Internet technologies, distance education site.
Посилання
Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 20032004 рр.) // За ред. В.Г. Кременя; Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубін-ко, 1.1. Бабин.
Згуровський М. Інформаційні мережеві технології в науці та освіті // Дзеркало тижня. - № 25 (400) 6-12 липня 2002.
Образовательные интернет-ресурсы / А.Ю. Афонин, В.Н. Бабешко, М.Б. Булакина и др.; Под ред. А.Н. Тихонова и др.; ГНИИ ИТТ «Информика». - М.: Просвещение, 2004.