ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ СТУДЕНТАМ-ІНОЗЕМЦЯМ В УКРАЇНСЬКИХ ВНЗ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • М. М. Середняк Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.308-311

Анотація

У статті аналізується використання різних методів навчання у викладанні фізики іноземним студентам та розглядаються складності формування навчально-пізнавальної мотивації таких студентів.

Ключові слова: навчання фізики іноземних студентів, проблемно-модульний підхід, інформаційно-комунікаційні технології, інтегроване середовище, самостійна робота іноземного студента.

This article is devoted to the analysis of application of different methods of physics teaching of foreign students and to the difficulties of their educational and cognitive motivation forming.

Key words: physics teaching of foreign students, taskmodular approach, information-communicative technique, integrated environment, independent work of foreign student

Посилання

Богданов І.Т. Загальні засади навчання в сучасній вищий професійній школі // Зб. наук. праць Бердянського державного педагогічного інституту ім. П.Д. Осипенко: Педагогічні науки. - Бердянськ: БДПІ, 2000. - № 1. - С. 34-41.

Богданов І.Т. Предмет, цілі і завдання вивчення загальної фізики на нефізичних спеціальностях // Зб. наук. праць Ка-м’янець-Подільского державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-мате-матичної та технологічної освітніх галузей. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, 2002. - Вип. 8. - С. 129-136.

Богданов І.Т. Психолого-педагогічні передумови навчання загальної фізики на нефізичних спеціальностях // Матеріали міжнародної конференції “Сучасні тенденції розвитку природничо-математичної освіти”. - Херсон: Видавництво ХДПУ, 2002. - С. 3-8.

Булгакова Н.Б. Формування змісту пропедевтичної підготовки іноземних студентів в технічному університеті // Професійна підготовка бакалаврів у закладах другого рівня акредитації: Організаційне і науково-методичне забезпечення: - Х.: Каравела, 2000. - С. 55-64.

Булгакова Н.Б. Формування предметних знань на мові-посереднику в іноземних громадян у процесі пропедевтичної підготовки // Соціалізація особистості. - К.: Логос, 2000. - Вип. 3. - С.171-178.

Дмитриева В.Ф., Икренникова Ю.Б. Об опыте применения компьютерного лабораторного практикума по физике // Збірник наукових праць Кам' янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань студентів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. - Кам'янець-По-дільський: Кам'янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2003. - Вип.9. - С.142-145.

Кузьменко Г.М., Кузьменко М.Г. Формування мотивації вивчення фізики у вищому закладі освіти // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск 4: В 3-хтомах. - Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004. - Т.2: Теорія та методика навчання фізики. - 462 с. - С. 241-244.

Куліш В.В., Кулішенко В.М., Кузнєцова О.Я., Пастушенко С.М.. Модульно-рейтингова система в курсі фізики для інженерних спеціальностей: досвід застосування в сучасних умовах // Теорія та методика навчання математики, фізики,

інформатики: Збірник наукових праць. Випуск 4: В 3-х томах. - Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004. - Т.2: Теорія та методика навчання фізики. - 462 с. - С. 244-253.

Пасічник Ю.А., Шишкін Г.О. Проблеми викладання фізики в університетах і Болонський процес // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - №3. - Бердянськ: БДПУ, 2009. - 304 с.

Погребняк В.Г., Романенко І.Д., Горбань С.В. Удосконалення самостійної роботи студентів при вивченні фізики // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск 4: В 3-хтомах. -Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004. - Т.2: Теорія та методика навчання фізики. - 462 с. - С. 341-346.

Сергієнко В. П., Шут М. І. Теоретико-методичні особливості використання сучасних компютерно орієнтованих засобів навчання загальної фізики. - Режим доступу: http:// www.ime.edu-ua.net/em1/content/04svptgp.html.

Теплицький І.О., Семеріков С.О. "Віртуальний фізичний лабораторний практикум" як актуальна проблема сучасної дидактики // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск 4: В 3-х томах. -Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004. - Т.2: Теорія та методика навчання фізики. - 462 с. - С. 414-422.

Чернов Б.О., Бакума Т.Д.Деякі аспекти викладання фізики в інтегрованому освітньому середовищі. - Режим доступу: http://www.confcontact.com/2008oktInettezi/pechernov.htm.

http://www.mon.gov.ua/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25