ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕНДЕНЦІЙ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ГУМАНІТАРНИХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Т. Г. Чижська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Uruguay

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.314-316

Анотація

У роботі показано, що на сьогодні існує необхідність у створенні теоретично обґрунтованої і експериментально перевіреної методики фізики для навчання учнів гуманітарних класів. Для цього доцільно побудувати процес навчання таким чином, щоб учні самі поступово набували тих знань і наукового досвіду, які існують у сучасній фізичній науці. Це викличе їхню зацікавленість, унаочнить навчання та зробить процес одержання знань таким, що більш запам’ятовується.

Ключові слова: методика навчання фізики, гуманітарні класи.

Today there is a necessity for creation of the proved and experimentally checked up the physicist training methods the pupils of humanitarian classes. It is shown in the article. For this purpose it is expedient to construct training process so that pupils gradually acquired knowledge and seized scientific experience which exists in a modern physical science. It will cause interest of pupils, will make noegenesis process such which is most remembered.

Key words: the physicist training methods, humanitarian classes.

Посилання

Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України. - 2004. - № 5 (500). - С. 8-11.

Концепція 12-річної загальноосвітньої школи (проект) // Педагогічна газета. - 2000. - № 9(75).

Коростельов В.А. Навчальна програма дисципліни «Методика навчання у вищій школі» [для магістрів] / В.А. Коростельов. - К. : МАУП, 2005. - 16 с.

Марченко О.А. Технологія вивчення теоретичного матеріалу з механіки у класах фізико-математичного профілю: дис.... кандидата пед. наук : 13.00.02 / Марченко Оксана Анатоліївна. - К., 2009. - 24 с.

Овчарова Р.В. Практическая психология образования: [учебное пособие (мультимедийное сопровождение курса в схемах и комментариях] // Р.В. Овчарова. - Курган : Изд-во Курганского гос. ун-та, 2001. - 210 с.

Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу [документи і матеріали 2003-2004 рр.] / М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук та ін. [за ред. В.Г. Кременя]. - К.; Тернопіль : Вид-во ТДПУ, 2004. - 147 с.

Основы методики преподавания физики в средней школе // [под ред. А.В. Перышкина и др.] - М. : Просвещение, 1984. - 398 с.

Пастернак Н.В. Методика навчання фізики: Навчальні експерименти / Уклад. Н.В.Пастернак, О.І.Конопельник,

О.В.Радковська. - Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2007. - 106 с.

Тихонська Н.І. Методика навчання мови фізики учнів середньої загальноосвітньої школи: дис.... канд. наук : 13.00.02 / Тихонська Наталія Іванівна. - К., 2007. - 23 с.

Школа О.В. Історія зародження, становлення та розвитку наукових шкіл методики навчання фізики в Україні : авто-реф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання фізики» / О.В. Школа. - К., 1997. - 26 с.

Шманько І.І. До питання про роль української ідеї та культури у формуванні особистості студента-майбутнього спеціаліста ХХІ ст / 1.1. Шманько // Зб. наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства: збірник. Т. 3: Українознавство в розбудові громадянського суспільства в Україні: тематичний випуск. - К. : Міленіум, 2004. - 541 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25