ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ДИСЦИПЛІН ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • М. П. Шишкіна Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.316-319

Анотація

У статті висвітлено науково-методичні проблеми розробки вимог до електронних засобів навчального призначення для дисциплін фізико-технологічного профілю. Наведено класифікацію предметних компетентностей в галузі фізики згідно до типів системності у структурі наукової теорії. На цій підставі здійснено класифікацію типів вимог до електронних засобів навчального призначення.

Ключові слова. Компетентність, знання, вимоги, електронні засоби навчального призначення.

The article highlights the scientific and methodological problems of development of requirements for electronic learning tools for physical and technological profile. The classification of subject competencies in physics according to the types of consistency in the structure of scientific theories is proposed. On this basis the taxonomy of requirements types for electronic learning tools is made.

Key words: competence, knowledge, requirements, electronic learning tools.

Посилання

Атанов Г.А. Моделирование учебной предметной области, или предметная модель обучаемого / Г.А. Атанов // Educational Technology & Society. - 2001. - Vol.4(1). - P. 111-124.

Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти / В.Ю. Биков. - К.: Атіка, 2009. - 684 с.

Бургин М.С. Аксиологические аспекты научных теорий / М.С. Бургин, В.И. Кузнецов. - К.: Наукова думка, 1991. -181 с.

Бургин М.С. Номологические структуры научных теорий / М.С. Бургин, В.И. Кузнецов. - К.: Наукова думка, 1993. -193 с.

Буцик І.М. Педагогічні підходи до обґрунтування критеріїв та показників експертного оцінювання комп’ютерних програм для навчальної роботи / І.М. Буцик, В.В. Ільїн, С.М. Бойко // Наука і методика: Збірник науково-методичних праць / Редкол.: А.Ф. Гойчук (гол. ред.) та ін. - К.: Аграрна освіта, 2006. - Вип..6. - C.60-66.

Гончаренко С.У. Розв'язування навчальних задач з фізики: питання теорії і методики / [Гончаренко С.У., Коршак Є.В., Павленко А.І., Сергєєва О.В., Баштовий В.І., Кор-щак Н.М.]. - К.: НпУ ім. М.П. Драгоманова, 2004. - 185 с.

Жалдак М.І. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики / М.І. Жалдак, В.В. Ла-пінський, М.І. Шут. - К.: Дініт, 2004.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. Ред. О.В. Овчарук. - К.: К.І.С, 2004. - 112 с.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологи / Г.К. Селевко. - М., 1998.

Спірін О.М. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитномодульною системою: монографія / О.М. Спірін; за наук. ред. акад. М.І. Жалдака. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. - 300 с.

Черткова Е.А. Разработка спецификации требований к компьютерным обучющим системам / Е.А. Черткова, И.В. Ретинская, К.К. Дауренбеков // Качество, Инновации, Образование. - 2009. - №3. - С.63-67.

Шишкіна М.П. Вимоги до електронних засобів підтримки процесу розв’язання фізичної задачі / М.П. Шишкіна // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фізи-ко-математичної та технологічної освітніх галузей. - Кам’я-нець-Подільський, 2009. - Вип. 15. - С.106-109.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25