УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • П. С. Атаманчук Кам ’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • О. І. Ляшенко Академія педагогічних наук України, Україна
  • В. П. Атаманчук Кам ’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.5-10

Анотація

Стаття присвячена дослідженню та розв’язанню проблем узгодження стандартів середньої та вищої педагогічної освіти, прогнозування та управління процесами становлення майбутнього учителя фізики в умовах особистісно орієнтованого навчання.

Ключові слова: стандарт освіти, стандарт освітнього середовища, еталонні вимірники якості знань, прогноз, доктрина, управління, педагогічне кредо, компетентність, світогляд.

Article is denote to the study and deciding the problems of coordination of standards of average and high pedagogical formation, forecasting and process management of shaping wake teacher physicists in conditions personality oriented education.

Key words: standard of education, standard of educational environment, standard measuring devices of quality of knowledge’s, prognosis, doctrine, management, pedagogical credo, competence, world view.

Посилання

Ананьев Б.Г. О проблемах современного человекознания / Б.Г. Ананьев. - М. : Наука, 1977. - С. 13-70.

Ангеловски К. Учителя и инновации : кн. для учителя / К. Ангеловски ; пер. с макед. - М. : Просвещение, 1991. -199 с.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики / П.С. Атаманчук. - Кам'янець-Подільський : К-ПДПІ, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.

Атаманчук П.С. Дидактика физики (основные аспекты) : монография / П.С. Атаманчук, П.И. Самойленко. - М. : Московский государственный университет технологий и управления, РИО, 2006. - 245 с.

Атаманчук В.П. Особливості застосування методу проектів у процесі вивчення англійської мови / В.П. Атаманчук // Сучасні освітні технології навчання у вищій школі: теорія і практика : наук. зб. - Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2008. - С. 88-95.

Каким быть школьному физическому образованию? // Физика в школе. - 1990. - №3. - С. 18-22; №6. - С. 19-25; 1991. - №1. - С. 30-35.

Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе / М.В. Кларин. - М. : Знание, 1989. - 80 с.

Ляшенко О.І. Формування фізичного знання в учнів середньої школи: Логіко-дидактичні основи / О.І. Ляшенко. -К. : Ґенеза, 1996. - 128 с.

Скулов П.В. Принцип динамічного балансу як необхідна компонента процесу професійної підготовки майбутнього учителя фізики // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П. Драго-манова. - К. : НПУ, 2003. - Вип. 53. - С. 335-341.

Управление познавательной деятельностью учащихся : сб. статей / под ред. П.Я. Гальперина и Н.Ф. Талызиной ; Моск. гос. ун.-т. - М. : МГУ, 1972. - С. 23-38.

Яркина Т.Ф. Западные педагоги о развитии современной школы / Т.Ф. Яркина // Советская педагогика. - 1992. -№12. - С. 121-128.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01