інноваційний педагогічний проект як засіб організації навчально-пізнавальної ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.10-13Анотація
У статті обґрунтована доцільність організації вчителями природничих дисциплін навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами інноваційних освітніх проектів, подана структура та висвітлені завдання авторського комплексного інноваційного педагогічного проекту “КОЛОСОК”.
Ключові слова: готовність учителів, організація навчально-пізнавальної діяльності учнів, інноваційний освітній проект, комплексний інноваційний педагогічний проект.
Article justified the usefulness of the о^апІ2айоп of teachers teaching subjects of nature studies learning students means innovative education project, structure and defined job complex innovate pedagogic project „КОЬО8ОК”.
Key words: moulding of readiness, organizationof pupils’ educational-cognitive activity, complex innovate pedagogic project, innovative education project.
Посилання
Атаманчук П. С. Теорія і методика управління пізнавальною діяльністю старшокласників у навчанні фізики : авто-реф. дис. ... на здобуття наукового ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.02 “Теорія та методика навчання (технічні дисципліни)” / П. С. Атаманчук. - К., 2000. - 40 с.
Бєляєв С. Б. Педагогічні умови формування пізнавальної активності учнів 7-9 класів на уроках природничо-математичного циклу : автореф. дис. ... на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 “Теорія навчання” / С. Б. Бєляєв. - Луцьк, 2005. - 20 с.
Біда Д. Інноваційні підходи до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів в процесі вивчення природничих дисциплін // Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного ун-ту / [редкол. : П. С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет, 2008. - С. 114-117. - (Серія педагогічна ; вип. 14 : Інновації в навчанні фізиці та дисциплін технологічної освітньої галузі: міжнародний та вітчизняний досвід).
Біда Д. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів загальноосвітньої школи засобами науково-популярних природничих видань // Наукові записки / редкол. : В. Ю. Биков, С. П. Величко, В. П. Вовкотруб та ін. ; Кіровоградський державний педагогічний ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. - 2007. - С. 14-17. -(Серія: Педагогічні науки ; вип. 72, ч. 2).
Біда Д. Розвиток пізнавального інтересу учнів засобами інтернет-конкурсу “КОЛОСОК” крокує планетою (на прикладі природничих дисциплін // Зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. Ч. 3. / гол. ред. : М. Т. Мартинюк ; Уманський держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : СПД ЖОВТИЙ, 2008. - С. 8-16.
Біда Д. Сік життя : науково-популярне видання для дітей. -Львів : СТ “Міські інформаційні системи”. 2008. - 96 с. -(Серія “Бібліотечка “Колоска”).
Вольська Н. Г. Формування організованості учнів у процесі їхньої навчально-пізнавальної діяльності // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. Вип. 5. - Кривий Ріг : КДПУ, 2003. - С. 139-146.
Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс “Колосок-2003”. Інформаційний вісник / під ред. Д. Біди. -Львів : Лавіс, 2004. - 80 с.
Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс “Колосок-2008”. Інформаційний вісник / під ред. Д. Біди. -Львів : Глобус, 2009. - 56 с.
Гаманюк О. А. Розвиток пізнавальної діяльності учнів у
процесі вивчення природничо-математичних дисциплін 78 класів : автореф. дис. ... на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 “Теорія навчання”
/ О. А. Гаманюк. - Х., 2002. - 19 с.
Гончаренко С. У. Дидактична концепція змісту освіти // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, до-
свід, проблеми : зб. наук. праць. - К. ; Вінниця : ДОВ “Вінниця”, 2002. - С. 22-26.
Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2007/2008 навчальному році та завдання на 2008/2009 навчальний рік // Інформаційно-аналітичні матеріали до підсумкової колегії МОН України 22 серпня 2008 року / за заг. ред. Міністра освіти і науки України
І. О. Вакарчука ; уклад.: П. Б. Полянський, О. В. Єресько, Л. С. Ващенко та ін.