ВИКОРИСТАННЯ ВАРІАТИВНОЇ СКЛАДОВОЇ БАЗОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ТА ЇЇ ЗМІСТОВЕ НАПОВНЕННЯ

Автор(и)

  • Л. Ю. Благодаренко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.13-15

Анотація

У статті висвітлюються підходи до використання варіативної складової базового навчального плану основної школи та пропонується методичне забезпечення до її змістового наповнення.

Ключові слова: варіативна складова базового навчального плану основної школи, змістове наповнення варіативної складової базового навчального плану основної школи.

In the article approaches light up to the use of variation of constituent of base curriculum of basic school and the methodical providing is offered to its semantic filling.

Key words: variations constituent of base curriculum of basic school, semantic filling of variation of constituent of base curriculum of basic school.

Посилання

Неліпович В.В., Величко С.П. Диференційоване вивчення рідких кристалів у школі// Наукові записки. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: КДПУ, 2002. - Вип.46. - С.90-92.

Горішна М., Савченко В.І. Властивості рідких кристалів та їх використання// Фізика та астрономія в школі. - 2003. -№3(34). - С.44-50.

Дущенко В.П., Кучерук І.М. Загальна фізика: Фізичні основи механіки: Молекулярна фізика і термодинаміка: На-вч. посібник. - 2 вид., перероб. і допов. - К.: Вища шк.., 1993. - 431 с.

Благодаренко Л.Ю. Навчальна програма узагальнення знань з фізики в системі особистісно-орієнтованого навчання (для учнів 11-х педагогічних класів фізико-матема-тичного профілю). - К.: Шлях, 2003. - 72 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01