РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ФАХОВОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І-ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.22-24Анотація
У статті розглядаються основні напрямки реалізації принципу фахової спрямованості під час вивчення фізики та основ астрономії у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації економічного профілю. Виділені та обґрунтовані основні аспекти професіоналізму фахівця.
Ключові слова: принцип фахової спрямованості, диференціація, спеціалізація, аспекти професіоналізму.
In the article the features of organization of type education are examined at senior school, and also possible leaning-methodical measures are offered on optimization of process of organization of type education.
Key words: principle of professional direction, differentiation, specialization, professionalism.
Посилання
Дергач А.А., Кузьмина Н.В. Акмеология: пути достижения вершин профессионализма / Российская академия управления. - М., І993.
Основы педагогического мастерства / Под ред. И.А. Зязю-на. - К.: Вища школа, 1987.
Про вивчення фізики та астрономії в новому 2008/2009 навчальному році (інструктивно методичний лист МОН)
Програма для вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку молодших спеціалістів на основі базової загальної середньої освіти.