РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ФАХОВОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І-ІІ РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ

Автор(и)

  • С. В. Дембіцька Вінницьке відділення Київського фінансово-економічного коледжу Національного університету Державної податкової служби України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.22-24

Анотація

У статті розглядаються основні напрямки реалізації принципу фахової спрямованості під час вивчення фізики та основ астрономії у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації економічного профілю. Виділені та обґрунтовані основні аспекти професіоналізму фахівця.

Ключові слова: принцип фахової спрямованості, диференціація, спеціалізація, аспекти професіоналізму.

In the article the features of organization of type education are examined at senior school, and also possible leaning-methodical measures are offered on optimization of process of organization of type education.

Key words: principle of professional direction, differentiation, specialization, professionalism.

Посилання

Дергач А.А., Кузьмина Н.В. Акмеология: пути достижения вершин профессионализма / Российская академия управления. - М., І993.

Основы педагогического мастерства / Под ред. И.А. Зязю-на. - К.: Вища школа, 1987.

Про вивчення фізики та астрономії в новому 2008/2009 навчальному році (інструктивно методичний лист МОН)

Програма для вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку молодших спеціалістів на основі базової загальної середньої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01