ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.30-32Анотація
У статті розглянуто педагогічні аспекти формування технічного мислення студентів у вищих навчальних закладах у сучасних умовах. Охарактеризовано особливості формування технічного мислення, пов’язані зі специфікою майбутньої професійної діяльності студентів, які можуть визначити методичні прийоми навчально-виховної роботи при вивченні технічних дисциплін у вищій школі.
Ключові слова: вища школа, інтерес, продуктивно-технічні завдання, професійна діяльність, професійна підготовка, технічне мислення, технічні дисципліни.
The issue reveals some pedagogical aspects of the formation of students’ engineering thinking in modern high school. Particular attention is paid to peculiarities of this process connected with the next professional activities of the students. It can help to clarify the methodological ways of educational-teaching process while studying engineering sciences in high schools.
Key words: high school, interest, productive-technical tasks, professional activities, professional training, engineering thinking, engineering sciences.
Посилання
Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход. Метод. пособие. - М.: Высшая шк., -1992. - 207 с.
Кудрявцев Т.В. Психология технического мышления. - М., 1975. - С .231,240.
Лузан П.Г. Активізація навчання студентів. - К.: 1999. -220 с.
Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І.А. Зязюна. - К., 2000. - 636 с.
Талызина Н.Ф. Методика составления обучающих программ. - М.: Педагогика, 1980. - 157 с.