ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: ГОТОВНІСТЬ ДО РОЗВИТКУ ЦІЛЕУТВОРЕННЯ І ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ПІЗНАННІ СТУДЕНТІВ І УЧНІВ

Автор(и)

  • А. І. Павленко Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна
  • Є. Р. Попова Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.37-40

Анотація

У статті розглянуті основні складові характеристики професійної компетентності педагога. Визначені підходи у формуванні готовності до розвитку цілеутворення у навчальній пізнавальній діяльності студентів і учнів.

Ключові слова: професійна компетентність, педагог, навчальна компетентність, студенти і учні, цілеутворення.

In article the basic making characteristics of professional competence of the teacher are considered. Approaches in formation of readiness for development formations of the purposes in educational informative activity of students and pupils are defined.

Key words: professional competence, the teacher, educational competence, students and pupils, formations of the purposes.

Посилання

Г ершунский Б.С. Философия образования для ХХІ века. (В поисках практико-ориентировочных образовательных концепций). - М.: Изд-во „Совершенство”, 1998.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г.Кремень. - К.: Юрінком Інтер, 2008. - 1040 с.

Тихомиров О.К. Психология мышления. - М.: Изд-во МГУ, 1984. - 272 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01