ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.43-46Анотація
Одним із пріоритетних завдань Інституту обдарованої дитини АПН Україні є розробка програм курсової підготовки фахівців в галузі обдарованості. В статті розкрито ряд основоположних чинників, які впливають на стан, визначають стратегію і зміст ефективної підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями. Представлена інноваційна форма організації навчальної взаємодії - педагогічна студія.
Ключові слова: обдаровані діти, підготовка учителів, педагогічні студії.
One of the priority issues of the Institute of gifted child of the APS of Ukraine is to develop programs of teachers' training in the sphere of education of gifted children. The article discloses a number of fundamental factors which affect the state, determine the strategy and the content of effective teacher's training. We present an innovative form of the organization of educational interaction - a pedagogical studio.
Key words: gifted children, training teachers, teaching studio.
Посилання
Ги Лефрансуа. Прикладная педагогическая психология. -СПб.: «Прайм-ЕВРОЗНАК», 2005. - 416 с.
Драйден Гордон, Вос Джанет. Революция в обучении. Научить мир учиться по новому. - М.: Парвинэ, 2003. -670 с.
Поліхун Н.І. Розвиток творчої діяльності старшокласників у процесі навчання фізики з використанням проектної технології [Текст]: дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Н.І.По-ліхун; НПУ ім. М.П. Драгоманова. - К., 2007. - 253 с.
Поліхун Н.І. Педагогічна студія як організаційна форма підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями // Матеріали науково-практичної конференції «Виявлення і підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи» 24-26 червня 2009 р. - Тернопіль, 2009. - С.173-178.
Скрябіна Т.О. Структура інноваційної діяльності майбутнього вчителя [Текст] / Т. Скрябіна // Рідна школа. - 2006. - №7. - С. 7-9.
Тесленко В.В. Підготовка педагогічних кадрів до навчання і виховання обдарованих дітей // Освіта і управління. -1999. - №2. - С.126-130.
www.stu-amk.narod.ru/ssvlki/Dologh.doc.