ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА «САМОСТИ» ЛИЧНОСТИ В СВЕТЕ ПРОГРЕССИВНОГО ПРЕОБРАЗОВАНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ

Автор(и)

  • А. Т. Проказа Луганский национальный университет имени Тараса Шевченко, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.46-48

Анотація

Особистість вчителя з бажаними якостями не може бути сформованою тільки під дією зовнішніх чинників. Вирішальне значення мають процеси «самості» особистості у оптимальних психолого-педагогічних умовах.

Ключові слова: особистість, якості особистості, процеси «самості», педагогічні системи, система знань, якість.

Teacher’s personality with désirable qualities cannot be formed only under the influence of external factors. “Self’ processes of personality are critical in the optimal psychological and pedagogical conditions.

Key words: personality, personality’s qualities, «self» processes, educational systems, system of knowledge, quality.

Посилання

Проказа А. Педагогическая проблема «самости» и ее реализация // Педагогическое образование и наука: Международная академия наук педагогического образования. - №3.

- 2005. - С.54-56.

Проказа О. Системний підхід до побудови теорії цілісного педагогічного процесу // Директор школи, ліцею, гімназії.

- №4. - 2007. - С.26-30.

Роговин М.С. Введение в психологию. - М.: Педагогика, 1969. - С .246-247.

Ильченко В.И., Проказа А.Т. Духовно-гуманитарный потенциал естественно-научных дисциплин // Педагогика: научно-теоретический журнал. - №3. - 2005. - С. 117-122.

Проказа А.Т., Ильченко В.И. Духовно-гуманитарный потенциал естественно-научных дисциплин в контексте европейской интеграции // Развитие образовательных процессов и становление гражданина в контексте европейской интеграции. - Луганск: Янтарь, 2004. - 487 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01