ФРАКТАЛЬНИЙ КОНТЕКСТ ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЗАШКІЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.53-55Анотація
Стаття присвячена висвітленню ієрархічно-системного підходу до проектування освітнього середовища позакласних досліджень з фізики та астрономії в контексті фрактального розвитку середовища.
Ключові слова: інформаційний простір, освітнє середовище, моделювання освітнього середовища в контексті фрак-тальності.
Article is denote analysis of structure of information space and designing an educational ambience of extracurricular studies on the physicist and astronomy in the context an open to integrations an ambience in the global information space.
Key words: information space, educational ambience, modeling of educational ambience.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управлінням навчання фізики. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, 1999. -174 с.
Атаманчук П.С., Чернецький І.С. Метод історичної реконструкції як важлива умова формування освітнього середовища. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - Умань: СПД Жовтий, 2008. - Ч.2.- 318 с.
Костюкевич Д.Я., Кух А.М. Методичні засади організації сучасного освітнього середовища з фізики в загальноосвітніх навчальних закладах. - Кам’янець-Подільський: П.П Буйницький О.А., 2006. - 228 с.
Чернецький І.С. Аспект історичної реконструкції у формуванні фізичного освітнього середовища середньої школи. -Керч: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Фізико-технічна і фізична освіта у гуманістичній парадигмі», 2007. - 168 с.
Чернецький І.С. Апробовані шляхи розширення гностичного поля фізичного дослідження учня // Проблеми педагогічних технологій. Збірник наукових праць. Вип. 1, 2008 (№38). - Луцьк, 2008. - 240 с.
Чернецький І. С. Інформаційно-технологічна складова освітнього середовища позакласних досліджень з фізики та астрономії. Наукові записки. - Вип. 82. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. -2009. - Ч. 2. - 328 с.