ЗДАТНІСТЬ ДО ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВА КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О. В. Гур’янова Кіровоградський державний педагогічний університет імені В. Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.66-68

Анотація

У статті аналізується здатність до творчої діяльності як складова компетентності педагога у проекції на підготовку вчителя технологій. Проблема розглядається у контексті завдань, які має вирішувати сучасна школа.

Ключові слова: творча діяльність, компетентність.

In the article a capacity is analyzed for Creative activity as a constituent of competence of teacher in a projection on preparation of teacher of technologies. A problem is examined in the context of tasks which modern school must decide.

Key words: creative activity, competence

Посилання

Дубасенюк О.А. Дослідження професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів // Вісник Житомирського пед. університету. - Вип. 6. - 2000.

Ніколаєнко С.М. Освіта в інноваційному поступі суспільства // Освіта України. - № 60-61. - 2006.

Матізин Т. Новій державі - нову школу // Рідна школа. -2000. - № 2. - С. 65-66.

Гнатюк О. Особистість сучасного педагога // Початкова освіта. - 2002. - №3. - С.3-5.

Рибалка В.В. Методологічні питання наукової психології.

- К., 2003. - 204 с.

Рибалка В.В. Методологічні питання наукової психології.

- К., 2003. - 204 с.

Данилова Г.С. Акмеологічна модель педагога в XXI столітті // Рідна школа. - 2003. - №6. - С.6-9.

Латышев В.Л. Психолого-педагогические аспекты подготовки преподавателей к работе в условиях информатизации образования // Мир психологии. - 2005. - №1. - С.103-115.

Яворська Г.Х. Особистість педагога та її роль у навчально-виховному процесі. - К., 2004. - С.179-186.

Грузенберг С.О. Психология творчества. Введение в психологию и теорию творчества. - Минск: Белтрестпечать, 1923. - Т.1.

Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте: Психол. очерк. - М.: Просвещение, 1991. - 92 с.

Анастази А. Психологическое тестирование. Кн.1. - М.: Педагогика, 1998. - 320 с.

Дружинин В.Н. Психодиагностика общих способностей. -М.: Академия, 1996. - 224 с.

Мелик-Пашаев А.А., Новлянская З.Н. Ступеньки к творчеству. - М.: Педагогика, 1987. - 126 с.

Лейтес Н.С. Способности и одарённость в детские годы. -М., 1984. - 80 с.

Радул В.В. Соціальна зрілість молодого вчителя. - К.: Вища шк., 1997. - 269 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01