ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ФІЗИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • О. С. Кузьменко Кіровоградський державний педагогічний університет імені В. Винниченка, Україна
  • С. П. Величко Кіровоградський державний педагогічний університет імені В. Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.74-76

Анотація

У статті розкриваються можливості застосування інформаційних технологій на уроках фізики для активізації самостійної пізнавально-пошукової діяльності учнів. Охарактеризовано найбільш сприятливі для навчання учнів на уроках фізики електронні посібники, програми та бібліотеки, які сприяють розвитку самостійності, абстрактного мислення та раціонального стимулювання розумових операцій.

Ключові слова: інформаційні технології, пізнавальна діяльність, електронні посібники.

In the article the necessity of application of informations technologies opens up on the lessons of physics for activation of independent cognitive-searching activity of students. The most favorable are described for the studies of students on the lessons of physics electronic manuals, programs and libraries, which assist to development of independence, abstract thought and rational construction of mental operations.

Key words: information technologies, cognitive activity, electronic manuals

Посилання

Житєньова Н. Формування пізнавальних інтересів підлітків за допомогою інформаційних технологій // Наукові записки. - Серія: Пед. науки. - Кіровоград, 2007. - Вип. 72. -С. 152-155.

Наконечна Л. Мультимедійний супровід уроків фізики // Наукові записки. - Серія: Пед. науки. - Кіровоград, 2008. -Вип. 77. - С. 221-224.

Скубій Т. Використання сучасних інформаційних технологій на практичних заняттях з фізики // Наукові записки. - Серія: Пед. науки. - Кіровоград, 2008. - Вип. 77. - С. 242-246.

Бугайов О., Коваль В. Комп’ютерна підтримка курсу фізики в середній школі: реальність та перспективи // Фізика та астрономія в шк. - 2001. - № 3. - С. 16 - 19.

Бугайов О.І., Головко М.В., Коваль В.С. Програмно-методичний комплекс „Фізика-8” // Фізика та астрономія в шк.

- 2005. - № 2. - С. 22-27.

Ланина И.Я. Формирование познавательных интересов учащихся на уроках физики: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1985. - 128 с.

Основы методики преподавания физики в средней школе /

В.Г. Разумовский, А.И. Бугаев, Ю.И. Дик и др.; Под ред. А.В. Перышкина и др. - М.: Просвещение, 1984. - 398 с.

Гайдук С.М. Оптика. Лабораторні роботи з використанням лазера і комп’ютерної техніки. Посібник для вчителів / Наук. ред. проф. С.П. Величко. - 2-е вид., перероб. - Кіровоград: ТоВ „Імена ЛТД”, 2002. - 112 с.

Величко С.П., Костенко Л.Д. Вивчення основ квантової фізики. Навч. посібн. для студ. вищих навч закладів. - Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2002. - 274 с.

Величко Л.П., Величко С.П. Розвиток взаємозв’язку навчального експерименту та графічного методу дослідження теплових явищ в основній школі // Зб. наук. праць. - Спец. випуск / Головн. ред. В. Г. Кузь. - К.: Науковий світ, 2003.

- С 129-138.

Величко С.П., Царенко І.Л. Лабораторний практикум з безпеки життєдіяльності: Навчальний посібник. - К.: ВД Професіонал, 2008. - 192 с.

Величко С.П., Неліпович В.В. Вивчення фізичних властивостей рідких кристалів у загальноосвітній та вищій педагогічній школі. Навч. посібник. - Кіровоград: ПП Центр оперативної поліграфії „Авангард”, 2008. - 140 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01