ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.89-90Анотація
Стаття присвячена дослідженню технологічних особливостей формування професійних знань майбутнього учителя фізики на основі еталонного підходу в умовах особистісно орієнтованого навчання фізики.
Ключові слова: еталонні вимоги, об’єктивний контроль, особистісно орієнтоване навчання, технологія, результативність, пізнавальна задача, фізика, управління.
The article is devoted research of technological features of forming of professional knowledges of future teacher of physics on the basis of standard approach in the conditions of the personality oriented studies of physics.
Key words: standard requirements, objective control, studies, technology, effectiveness, cognitive task, physics, management, are personality oriented.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПІ, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.
Атаманчук П.С., Семерня О.М., Сусь Б.А. Цільові орієнтації фізичних знань як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя // Т еорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск VII: В 3-х томах. - Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2008. - Т. 2: Теорія та методика навчання фізики. - С. 254-262.
Васильев Ю.В. Педагогическое управление в школе: методология, теория, практика. - М.: Педагогика, 1990. - 144 с.
Кларин М.В., Педагогическая технология в учебном процессе. - М.: Знание, 1989. - 80 с.
Неменский Б.М. Вненаучные формы познания // Советская педагогика. - 1991. -№9. - С. 40-45.
Ніколаєв О.М. Формування освітнього середовища в методиці навчання фізики // Збірник наукових праць Кам’я-нець-Подільського національного університету: Серія педагогічна. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільсь-кий національний університет, 2008. - Вип. 14: Інновації в навчанні фізиці та дисциплін технологічної освітньої галузі: міжнародний та вітчизняний досвід. - С. 82-84.
Яркина Т.Ф. Западные педагоги о развитии современной школы // Советская педагогика. - 1992. - №12. - С. 121128.