ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ

Автор(и)

  • Н. В. Рибалко Гусятинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.93-96

Анотація

Стаття присвячена проблемі оптимізації процесу навчання учнів фізики. У ній експериментально доведено, що застосування майндмеппінгу як засобу оптимізації процесу навчання учнів сприяє покращенню якості знань, позитивно впливає на формування життєвих компетенцій.

Ключові слова: оптимізація процесу навчання, майндмеппінг, життєві компетенції.

The article is dedicated to the problem of optimization in physics training process of pupils. It is demonstrated experimentally, that the application of means of optimization in training process of pupils such as mindmapping promotes the improvement of knowledge quality, it influences positively on formation vital competence of pupils.

Key words: optimization in training process, mindmapping, vital competence.

Посилання

Балик Т. Структурування знань за допомогою сервісів Web2.0 // Інформатика. - 2008. - №41(473). - С. 14-19.

Досвід застосування карт знань: ЬЦр://шшш.4ізІапсе-

learning.ru.

Єрмаков І., Погоріла І. Феномен компетентнісно спрямованої освіти // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2005. - № 9-10.

Житник Б.О., Крижко В.В., Павлютенков Є.М. Методична робота в школі. - Х.: Вид. група «Основа», 2008. - 192 с. (Серія: «Адміністратору школи»).

Конопака А.О. Формування практичної компетентності школярів на уроках фізики та астрономії // Фізика в школах України. - 2008. - №4(104). - С. 2-4.

Коробова І. Навчання дивергентного продуктивного мислення засобами фізики // Фізика та астрономія в школі. -1998. - №2. - С. 2.

Настільна книга педагога. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром / Упоряд.: Андреева В.М., Григора В.В. - Х.: Вид. група «Основа»: «Тріада+», 2007. - 352 с.

Нормативно-правове забезпечення освіти: У 4 ч. - Х.: Основа, 2004. - Ч.1.

Петровский А.В. Вопросы истории и теории психологии: Избранные труды. - М.: Педагогика, 1984. - 272 с.

Фізика. Астрономія. 7-12 класи. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Перун, 2005. - 80 с.

Федоров В.Д. Психологічний контур людини: стиль, характер і трошки мудрості. - Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2006. - 208 с.

Шарко В.Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект: Посібник для вчителів і студентів. - К., 2005. - 220 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01