ВИКОРИСТАННЯ РОЗРАХУНКОВИХ ЗАВДАНЬ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ЯК МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ОСЕРЕДКІВ ЦИВІЛЬНОЇ ОБОРОНИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.104-106Анотація
У статті розглядається доцільність впровадження розрахункових задач у контексті удосконалення методики викладання фізики з професійним спрямуванням якісної підготовки майбутніх керівників об’єктів цивільної оборони.
Ключові слова: фізико-хімічні поняття, підготовка майбутнього вчителя фізики, розрахункові параметри.
We consider the advisability of implementing design solutions in the context of improving the teaching of physics on the professional preparation of future direction of quality managers cells civil defence.
Key words: physic-chemical concepts, preparation of future teachers of physics, payment options.
Посилання
Атаманюк В.Г., Ширшев Л.Г., Єкимов Н.И. Гражданская оборона. - М.: Высшая школа, 2006. - С. 67-74.
Мельник О.В., Ткаченко І.А. Розрахунково-графічні завдання у підготовці майбутніх учителів дисциплін природничо-математичного циклу // Збірник наукових праць. Наукові записки. - Серія: Педагогічні науки. - Випуск 82. -Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. - 2009. - Частина 1. - С.177-183.