МОЖЛИВОСТІ ПОСИЛЕННЯ професійної підготовки майбутніх фахівців АГРАРНО-ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.135-137Анотація
В статті розглядаються деякі можливості посилення професійної підготовки майбутніх фахівців аграрно-технічних університетів під час вивчення курсу фізики. Наведено конкретні приклади, аналіз процесів, що відбуваються в сільськогосподарських машинах і агрегатах із погляду фізичних явищ і законів.
Ключові слова: фізика, навчальний процес, фундаментальність, професійна спрямованість.
In the article some possibilities of strengthening of professional preparation of future specialists of agrarian-technical universities are examined during the study of course of physics. Concrete examples, analysis of processes which take a place in agricultural machines and aggregates from point of the physical phenomena and laws, are resulted.
Key words: physics, educational process, solidity, professional orientation.
Посилання
Беренштейн Л.Ю. Суть та етапи впровадження принципів Болонського процесу у вищих навчальних закладах сучасної України // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21квітня 2005 р.
Бендера І.М. Теорія і методика організації самостійної роботи майбутніх фахівців з механізації сільського господарства у вищих навчальних закладах: Автореф. дис. .. д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 42 с.
Гнеденко Б.В. І не тільки в біології // Вісник вищої школи.
- 1985. - №10. - С.11.
Куприн М.Я. Физика в сельском хозяйстве: Кн. для учащихся. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Просвещение, 1985.
- 144 с.
Лузан П.Г. Теоретичні і методичні основи формування навчально-пізнавальної активності студентів у вищих аграрних закладах освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук:
00. 04 / Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2004. - 42 с.
Манько В.М. Теоретичні та методичні основи ступеневого навчання майбутніх інженерів-механіків сільськогосподарського виробництва: Автореф. дис. ... доктора. пед. наук:
00. 04 / Тернопільський нац. пед. універ. ім. В. Гнатюка.
- Т., 2005. - 40 с.
Масленникова Л.В. Взаимосвязь фундаментальности и профессиональной направленности в подготовке по физике студентов инженерных вузов: Автореф. дис. доктора пед. наук: 13.00.02 / Московский педагогический государственный университет. - М., 2001. - 40 с.
Пурышева Н.С. Пути реализации принципа генерализации учебного материала при построении курса физики средней школы // Теория и практика обучения физике в современной школе. - М.: Прометей, 1992. - С.3-12.
Сергієнко Л.Г. Реалізація професійної спрямованості навчання фізики студентів гірничих спеціальностей технічних вузів: Автореф дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / НПУ ім. М.П.Драгоманова. - К., 1997. - 22 с.
Спольнік О.І. Волчок І.В. та ін. Деякі аспекти посилення зв’язку фізики зі спеціальними дисциплінами в технічному вищому навчальному закладі сільськогосподарського профілю // Наука і методика: Збірник науково-методичних праць / Редкол.: Т.Д.Іщенко (гол. ред.) та ін. - К.: Аграрна освіта, 2008. - Вип. 13. - С. 16-18.