ЛАБОРАТОРНИЙ ПРАКТИКУМ З МЕХАНІКИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДИВЕРГЕНТНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.144-147Анотація
Запропонована методика розвитку дивергентного мислення студентів під час виконання ними лабораторного практикуму з механіки.
Ключові слова: лабораторний практикум, експериментальні задачі, дивергентне мислення.
The article focuses attention on the methodic of students’ development divergent thought while doing laboratory tasks on mechanics.
Key words: laboratory works, experimental tasks, divergent thought.
Посилання
Г алатюк Ю. Керування процесом розв’язування творчої задачі // Фізика та астрономія в школі. - 2003. - №3. - С. 11-14.
Галатюк Ю. Організація творчої пошукової діяльності учнів з фізики // Фізика та астрономія в школі. - 2002. -№6. - С. 18-20.
Давиденко А. А. Методика розвитку творчих здібностей учнів у процесі навчання фізики (теоретичні основи). - Ніжин: ТОВ «Видавництво «Аспект-Поліграф», 2004. - 264 с.
Дружинин В.Н. Психология общих способностей. - СПб.: Издательство «Питер», 1999. - 368 с.
Кулик Л.О. Експериментальні задачі в лабораторному практикумі з механіки. Методичні рекомендації для викладачів та вчителів фізики. - Черкаси: Черкаський національний університет. - 2007. - 44 с.
Кулик Л.О., Богатирьов О.І. Творчі завдання з фізики в лабораторному практикумі // Фізика та астрономія в школі. -2004. - №6. - С.12-14.