ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ «ФІЗИЧНИХ ОСНОВ МЕХАНІКИ» У ВНЗ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.157-159Анотація
В статті розкриваються особливості досягнення прогнозованого рівня якості знань з «Фізичних основ механіки» студентами ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації з метою забезпечення готовності до вивчення технічних дисциплін.
Ключові слова: готовність, навчально-пізнавальна діяльність, особистісно-діяльнісні (еталонні) вимірники, навчальна задача, рівень якості знань.
In the article features of organization of reiteration of «Physical bases of mechanics» open up by the students of technical specialties of the VNZ level of accreditation with the purpose of providing of readiness to the study of technical disciplines.
Key words: readiness, educational-cognitive activity, personality-activity (standard) measuring devices, educational task, level of quality of knowledge’s.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, 1999. -174 с.
Атаманчук П.С. Цільовий підхід до побудови шкільного підручника з фізики // Фізика та астрономія в школі. - №1. - 1998. - С. 2.
Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте: Психолог. очерк: Кн. для учителя. - 3-е изд. - М.: Просвещение, 1991. - 93 с.
Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. -М.: Педагогика, 1981. - 186 с.
Оленюк І.В., Зубков В.І. Фізичні основи механіки. Повторювальний курс. Навчально-методичний посібник. - Гусятин, 2007. - 153 с.
Разумовский В.Г. Творческие задачи по физике в средней школе. - М.: Просвещение, 1966. - 154 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии: в 2-х т. - М.: Педагогика. - Т.1. - 1989. - 485 с.; Т.2 - 1989. - 222 с.
Фізика. Програма для вищих навальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку молодших спеціалістів на основі базової загальної середньої освіти. - К., 2002. - 28 с.