ФОРМУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ПОНЯТЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • О. М. Павлюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.160-162

Анотація

У статті порушується питання вивчення фізики на ранніх етапах навчання; розглянуто основні чинники формування та активізації фізичний понять школярів молодшої школи.

Ключові слова: природознавство, експериментальна діяльність, активізація пізнавальної діяльності, фізичний експеримент.

The article raised the study of physics in the early stages of training, examines the main factors forming and enhancing the physical concepts of primary school pupils.

Key words: natural history, experimental activity, activation of cognitive activity, physical experiment.

Посилання

Атаманчук П.С. Формування експериментальних умінь учнів 5-6 класів / П.С. Атаманчук, Л.О. Сморжевський, В.В. Мендерецький, О.Д. Бігняк // Методичні рекомендації і навчальні завдання. - Хмельницький, 1989. - 40 с.

Иванова Л.А. Активизация познавательной деятельности учащихся при изучении физики / Л.А. Иванова. - М. : Просвещение, 1983. - 159 с.

Зверева Н.М. Активизация мышления учащихся на уроках физики / Н.М. Зверева. - М. : Просвещение, 1980. - 112 с.

Програми для середніх загальноосвітніх шкіл: Фізика. Астрономія: 7-12 класи. - К. : Перун, 2006. - 68 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01