ІННОВАЦІЙНІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ В МЕТОДИЧНІЙ СИСТЕМІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ІНФОРМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.162-165Анотація
У статті розглянуто традиційні та перспективні методи навчання інформатики у вищій школі.
Ключові слова: парне програмування, «занурення», уміння через навчання.
The paper considers traditional and advanced methods of teaching informatics in high school.
Key words: pair programming, «immersion», learning through teaching.
Посилання
Семеріков С. О. Стабілізація курсів інформатики як засіб фундаменталізації інформатичних дисциплін / С. О. Семеріков // Рідна школа. - 2008. - №5. - С. 11-12.
Семеріков С. О. Фундіювання змісту навчання як основа фундаменталізації інформатичної освіти / С. О. Семеріков // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2008. - №8. - С. 71-75.
Семеріков С. О. Мобільне навчання в методичній системі фундаментальної інформатичної освіти / С. О. Семеріков // Комп’ютерні технології в будівництві / Матеріали VI Міжнародної науково-технічної конференції «КОМТЕХБУД 2008» : Київ-Севастополь, 9-12 вересня 2008 р. - К. : Міністерство регіонального розвитку та будівництва України, 2008. - С. 53.
Семеріков С. О. Мобільне навчання: історія, теорія, методика / С. О. Семеріков, І. О. Теплицький, С. В. Шокалюк // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. - 2008. - №6. - С. 72-82; 2009. - №1. - С. 96-104.
Морзе Н. В. Основи методичної підготовки вчителя інформатики : монографія / Н. В. Морзе. - К. : Курс, 2003. -372 с.
Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математики : моногр. / Ю. В. Триус. - Черкаси : Брама-Україна, 2005. - 400 с.
Крысько В. Г. Психология и педагогика : Схемы и комментарии / В. Г. Крысько. - М. : Владос-Пресс, 2001. - 368 с.
Лапчик М. П. Методика преподавания информатики : учеб. пособие для студ. пед. вузов / М. П. Лапчик, И. Г. Сема-кин, Е. К. Хеннер ; под общей ред. М. П. Лапчика. - М. : Академия, 2001. - 624 с.
Бочкин А. И. Методика преподавания информатики / А. И. Бочкин. - Минск : Вышэйшая школа, 1998. - 431 с.
Бек К. Экстремальное программирование. Библиотека программиста / К. Бек. - СПб. : Питер, 2002. - 224 с.
Martin, J.-P. Lernen durch Lehren : Paradigmenwechsel in der Didaktik? / Martin, J.-P., Oebel, G. // Deutschunterricht in Japan. - 2007. - Vol. 12. - P. 4-21 (Zeitschrift des Japanischen Lehrerverbandes).
Челак Е. Н. Развивающаяся информатика : методическое пособие / Е. Н. Челак, Н. К. Конопатова. - М. : Лаборатория Базовых Знаний, 2001. - 208 с.
Воронин Ю. А. Компьютеризированные технологии в процессе подготовки учителя / Ю. А. Воронин // Педагогика. -2003. - №8. - С. 53-59.
Программа курса «Основы информатики и вычислительной техники» (Х-Х классы) // Математика в школе. -1986. - №3. - С. 49-53.
Лаптев В. В. Методическая теория обучения информатике. Аспекты фундаментальной подготовки / В. В. Лаптев, Н. И. Рыжова, М. В. Швецкий. - СПб. : Изд-во С.-Петерб. ун-та, 2003. - 352 с.
Остапенко А. А. Концентрированное обучение как педагогическая технология : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 «Общая педагогика» / Андрей Александрович Остапенко. - Краснодар, 1998. - 200 с.
Кондратьев М. Ю. Социальная психология закрытых образовательных учреждений / Кондратьев М. Ю. - СПб. : Питер, 2005. - 304 с. - (Серия : Детскому психологу).