ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ У СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Т. М. Точиліна Запорізька державна інженерна академія, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.170-172

Анотація

У даній статті розглядаються основні принципи й питання впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу при вивченні фізики в технічному вузі.

Ключові слова: ефективне навчання, ефективна діяльність, модульне навчання, модуль, компетентнісний підхід.

At this article is discussed the consequences of apply of the credit-modular systems of education in the higher technical schools and possible steps to keep’s of the achieved level education.

Key words: efficacious education, efficacious, effective activity, modulus education, modulus, competences approach.

Посилання

Ван дер Венде М.К. Болонська декларація розширення доступності й підвищення конкурентоспроможності вищої освіти в Європі / М.К. Ван дер Венде // Вища освіта в Європі. - 2000. - Т. XXV. - № 3.

Третьяков П.И. Технологія модульного навчання в школі: практико-практико-орієнтована монографія / П.И. Третьяков, И.Б. Сенновський ; під ред. П.И. Третьякова. - М. : Нова школа, 1997. - 352 с.

Юцявичене П.А. Теорія й практика модульного навчання / П.А. Юцявичене // Сов. педагогіка. - 1990. - №1. - С.30-33.

Юцявичене П.А. Теорія й практика модульного навчання / П.А. Юцявичене // Сов. педагогіка. - 1990. - №2. - С.55-60.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01