ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ КОНТРОЛЬНО-КОРИГУЮЧИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА ДОСЯГНЕННЯ ПРОГНОЗОВАНОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.173-176Анотація
У статті розглядається загальна структура корекції навчальної діяльності студентів, що дозволяє охопити різні форми контролю, враховуючи при цьому інтенсифікацію навчання, оптимізацію практичної підготовки студентів та посилення індивідуального підходу і педагогічної спрямованості навчального процесу в умовах Болонської декларації.
Ключові слова: методична система, методика навчання загальної фізики, комплексний контроль знань з фізики, корекція навчальної діяльності, кредитно-модульна система навчання, рейтинговий контроль, пізнавальна задача, інноваційні технології навчання, навчально-пізнавальна діяльність.
Conceptual bases complex horse and correction are analysed in thesis’s; motivated practicability of the use module subject and ratings of the factors quality knowledge’s, influence them on sphere of the education, systematic and independent functioning the student on living the semester in condition declarations of Bologna.
Key words: methods of teaching physicists, complex checking, cortexes scholastic activity, credit-module system of the education, take checking, cognitive task, information technologies, scholastic-cognitive activity.
Посилання
Солуха І.В. Тестовий контроль у процесі навчання фізики (на матеріалі теоретичної фізики): Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / НПУ ім. М.П. Драгоманова. - К., 1999. - 197 с.
Психология обучения: Учеб. пос. / Под. ред. В.В. Давыдова, Б.С. Волкова, М.И. Володарской и др. - М.: Библ. им. Ленина, 1978. - 69 с.
Фридман Л.М., Кулагина Н.Ю. Психологический справочник учителя. - М.: Просвещение, 1991. - 288 с.
Державна національна програма: Освіта. Україна ХХІ століття. - К.: Райдуга, 1994. - 62 с.
Талызина Н.Ф. Управление процессом усвоения знаний (психологические основы) - 2-е изд., испр. и доп. - М.: Изд. МГУ, 1984. - 344 с.
Гордиенко Т.П., Лагунов И.М., Сиротюк В.Д. Роль самостоятельной работы студентов на современном этапе развития образования в Украине. - Херсон: Вид-во ХДПУ, 2002. - С.164-165.
Шеварев П.А. Обобщенные ассоциации в учебной работе школьника. - М.: Педагогика, 1959. - 169 с.
Методика блочно-модульного обучения / Под. ред. О.Е. Лисейчикова, М.А. Чошанова. - Краснодар: Сов. Кубань, 1989. - 123 с.
Сергієнко В.П. Інтеграція фундаментальності та професійної спрямованості курсу загальної фізики у підготовці сучасного вчителя: Монографія. - К.: НПУ, 2004. - 382 с.