СУЧАСНІ СИСТЕМИ ІТЕРАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА АВТОМАТИЗОВАНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.176-179Анотація
У статті висвітлено основи загальної концепції впровадження ітераційної системи навчання та автоматизованих систем контролю знань студентів; обґрунтовано основні методи та вимоги впровадження інформаційних систем навчання і автоматизованих систем контролю з урахуванням стандартизації освітніх процесів та інформаційних ресурсів ВНЗ; визначено основні переваги та недоліки застосування зазначених освітніх систем.
Ключові слова: інформаційні технології, автоматизований контроль, тестування, інформаційні ресурси, освітні системи.
Bases of general conception of introduction of the interactive system of studies and automated checking of knowledge’s of students systems are reflected in the article; grounded basic methods and requirements of introduction of the informative systems of studies and automated checking systems taking into account standardization of educational processes and informative resources of VNZ; certainly basic advantages and lacks of application of the noted educational systems.
Key words: information technologies, control, testing, informative resources, educational systems, is automated.
Посилання
Карпова И.П. Исследование и разработка подсистемы контроля знаний в распределенных автоматизированных обучающих системах. Диссертация на соискание ученой степени кандидата технических наук. - М., 2002.
Шаров Д.А. Автоматизированные системы контроля знаний / МГОПУ им. М.А. Шолохова. - М., 2007. - l25 c.
Корпорация Cisco Systems. Материалы образовательного сайта. - Режим доступа: http:cisco.netacad.net. - 2008.
Звіт з НДР № 6914.02.03. Розробка комплексної системи підтримки навчального процесу «ОСВІТА» II етап. К.: НАУ - 2008 р. - 132 с.