НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНІ УМІННЯ - ОСНОВА І ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ЧИННИК ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ АГРАРНО-ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.191-194Анотація
Розглянуто особливості формування навчально-пізнавальних умінь при підготовці фахівців аграрно-технічного профілю з використанням модульно-тьюторсько-рейтингової системи навчання шляхом активізації пізнавальної, потребо-мотиваційної та емоційно-вольової сфер діяльності.
Ключові слова: навчально-пізнавальні уміння, модульно-тьюторсько-рейтингова система навчання, суспільство знань, навчальна діяльність, діяльнісний підхід в навчанні.
In the article attention on features of preparation of the students to qresp of new knowledges by activation, require-ments-motiv and emotional-strong-willed lines of business for want of shaping comprehensive skills.
Key words: educational-cognitive abilities, rating system of studies, society of knowledge’s, educational activity.
Посилання
Атанов Г.А., Эфрос Т.И. Система умений в обучении. -Донецк: ДонГУ, 1997. - С. 100-111. - 218 с.
Волошин М.М. Основи теорії та методики навчання технічних дисциплін у вищому закладі освіти аграрно-технічного профілю: Монографія / За ред. А.І.Дьоміна, В.В.Ко-зирського. - Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2005. - 336 с.
Мілерян Є.О. Загальнотрудові політехнічні вміння та їх формування в учнів. - К.: Знання, 1970. - 47 с.
Милерян Е.А. Психология формирования общетрудовых политехнических умений. - М.: Педагогика, 1973. - 299 с.
Невский И. А. Теоретическое моделирование как метод конкретных педагогических исследований // Вопросы методологии и методики конкретных педагогических исследований. - М.: НИИ общей педагогики АПН СССР, 1972. -Вып. 9. - 524 с.
Новиков А.М. Процесс и методика формирования трудовых умений. - М.: Высшая школа, 1986. - 288 с.
Рубинштейн С.Л. Принципы и пути развития психологии. М.: Изд-во АН СССР, 1959. - 354 с.
Якиманская И.С. Формирование интеллектуальных умений и навыков в процессе производственного обучения. -М.: Высшая школа, 1979. - 208 с.