ПРОБЛЕМИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.218-221Анотація
Розкриваються проблеми контролю й оцінювання якості навчання студентів фізико-математичних спеціальностей педагогічного університету на сучасному етапі розвитку національної системи освіти. Наведено аналіз результатів проведених досліджень з розглядуваної проблеми. Звертається увага на необхідність збереження екзаменів з фундаментальних дисциплін.
Ключові слова: рейтинг, контроль, якість навчання, оцінювання, екзамен.
Problems of testing and estimation of the quality of teaching of physics and mathematics specialties students at the university at modern stage of the development of national system of education are opened in the article. The authors draw attention to the necessity of keeping examination in fundamental disciplines.
Key words: testing, quality of study, estimation, examination, rating.
Посилання
ECTS - European Credit Transfer System / http://www. rechtsdienst.unibe.ch/ects.htm.
Журавський В.С., Згуровський М.З. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти. - К.: ІИЦ Вид-во “Політехніка”, 2003. - 200 с.
Кузьмінський А.І., Омільяненко В.А. Педагогіка: підручник. - К.: Знання-Прес, 2004. - 445 с.
Кукушкин В.С. Дидактика (теория обучения). - М.: ИКЦ «МарТ», 2003. - 368 с.
Положення про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в університеті. - Бердянськ: БДПУ, 2005. - 20 с.