ФІЗИЧНІ КОНЦЕПТИ В ПРОЦЕСІ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.221-224Анотація
У статті розглядається будова лінгвістичного концепта, його адаптація до фізичного знання, проводиться порівняння будови та особливостей поняття і концепта, подається класифікація фізичних концептів за рівнем складності інформаційної складової та за сектором використання, розглядаються приклади використання фізичного концепта в процесі гуманітаризації шкільного курсу фізики з метою поліпшення якості засвоєння знань.
Ключові слова: гуманітаризація, шкільний курс фізики, поняття, концепт, фізичний концепт, структура концепта, асоціативний ряд, інтерпритаційне поле, класифікація концептів.
The article content the structure of the concept, the adaptation physical concept, comparison the notion with the concept,
example give the physical concept’s in the gumanitarization school course physicists.
Key words: gumanitarizatsiya, school course physicists, notion, concept, physical concept, the structure of the concept, associative line, interpretation field.
Посилання
Анатология концептов / Под ред. В.И.Карасика, И.А.Стернина. - М.: Гнозис, 2007. - 512 с.
Верещагин Е.М., Костомаров В.Г. В поисках новых путей развития лингвострановедения: концепция речеповеденческих тактик. - М., 1999. - 212 с.
Слышкин Г.Г. Лингвокультурные концепты и метаконцепты. - Волгоград, 2004. - 311 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і гол. ред. В.Т.Бусел. - К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2001. - 1440 с.
Маркович Л.М. Деякі способи гуманітаризації при вивченні екологічних аспектів курсу фізики // Наука і сучасність: Зн. наук. пр. - К., 2005. - Т.47. - С.153-161.
Маркович Л.М. Фонові знання в системі екологічного навчання курсу фізики // Збірник матеріалів першої міжнародної конференції молодих вчених «Сучасні проблеми екології». - Запоріжжя, 2005. - С.283-287.