МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ УЧНІВ ІЗ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • С. М. Мєнайлов Національний авіаційний університет, Україна
  • О. С. Шевченко Одеський регіональний центр оцінювання якості освіти, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.224-226

Анотація

У статті описано методику створення завдань для програми, розробленої для комп’ютерного тестування учнів з фізики. Програма може використовуватися як для контролю та самоконтролю знань, так і для навчання й розвитку природничо-наукового мислення учнів.

Ключові слова: комп’ютерне тестування, тестові завдання, самоконтроль.

The article describes a technique of questions construction for a program of computer testing of pupils on physics. The program can be used both for control (self-checking) and physics education and pupils’ logical thinking improvement.

Key words: computer testing, self-checking, test questions.

Посилання

Аванесов В.С. Форма тестових заданий: Учебн. пособие. -М.: Исследов. центр Госкомобразования СССР, 1991. - 33 с.

Атаманчук П.С., Семерня О.М. Поточний контроль як засіб управління рівнем обізнаності учнів з фізики // Освітнє середовище як методична проблема: Зб. наук. пр. / Херсон. держ. ун-т. - Херсон: Вид-во ХДУ, 2006. - С. 89-90.

Бондаренко О. Вимоги до мультимедійних систем навчання та їх класифікація // Рідна школа. - 2007. - №3. - С. 60-62.

Бугайов О.І., Головко М.В., Коваль В.С. Деякі концептуальні положення розробки засобів комп’ютерної підтримки навчання фізики // Вісн. Черніг. держ. пед. ун-ту імені Т.Г. Шевченка. Сер.: Пед. науки. - Чернігів: ЧДПУ, 2005. -Вип. 30. - С. 36-39.

Булах І.Є. Поняття та категорії педагогічної діагностики Основи педагогічного оцінювання. - К.: Майстер-клас, 2005.

Гаманець Л.М., Павленко А.І. Технологія складання завдань для комп’ютерної дидактичної гри з фізики // Наук. записки. - Сер.: Пед. науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2006. Ч. 1. - С. 39-45.

Головко М.В., Головко С.Г. Особливості розробки та використання завдань для поточного та підсумкового контролю в умовах модульного навчання // Кредитно-модульна технологія навчання та методичне забезпечення контролю якості успішності: Матеріали Всеукр. наук.-пр. конф. - Полтава: Полтав. військовий ін-т зв’язку, 2006. - С. 114-115.

Мєняйлов С.М. Визначення та коригування початкового рівня підготовки студентів з фізики за допомогою комп’ютера // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. - К.: Наук. світ, 2006. - С. 110-115.

Подласов С.О. Тестування з фізики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 23. Серія: педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ, 2004. - №23. - С. 107-111.

Челышкова М.Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов: Учеб. пособие. - М.: Логос, 2002. - 432 с.

Шарко В.Д., Присяжна Т.С. Про стан організації контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики // Вісник Чернігів. держ. пед. ун-ту імені Т.Г. Шевченка. Сер.: Пед науки. - Чернігів: ЧДПУ, 2005. - Вип. 30. - С. 237-243.

Шевченко О.С. Тестові завдання для розвитку креативного мислення учнів у навчанні фізики / О. С. Шевченко // Фізика та астрономія в школі. - 2008. - № 1. - С. 45-49.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01