ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.231-233Анотація
У статті розкривається сутність проектування навчально-пізнавальної діяльності у процесі розв’язувння фізичних задач. Виокремлюється зміст проектування, спрямованого на реалізацію складових: цілепокладання, планування, структу-рування та прогнозування. Сформульовано педагогічні умови ефективності формування компетентності проектування.
Ключові слова: компетентнісний підхід, дидактичний менеджмент, проектування навчально-пізнавальної діяльності учнів, розв’язування задач.
The author of the article has considered the essence of the projecting of learning-cognitive activity in the process of physics tasks solving. The content of the projecting, directed to the realization of components: aim-targeting, planning, structuring and prognostication, has been defined. The pedagogic conditions of effectiveness of competency projecting formation have been defined.
Key words: competency approach, didactic management, projecting of learning-cognitive activity of pupils, tasks solving.
Посилання
Опачко М.В. Дидактичний менеджмент у методичній підготовці вчителя фізики: роль і місце // Науковий вісник УжНУ. Серія: Соціальна робота. Педагогіка. - 2008. -Вип.14. - С. 117-120.
Опачко М.В. Управління засвоєнням знань у процесі розв’язування фізичних задач // Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - Вип. 9. - 2007. - С.128-136.