ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ освітньої політики
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.236-239Анотація
Для покращення підготовки майбутнього вчителя фізики необхідно не тільки збільшити кількість годин на практичні заняття, але й суттєво змінити якісне наповнення їх змісту. Так, одним з можливих варіантів є розв’язування некоректно сформульованих задач, самостійне складання задач студентами відповідно до поставленої дидактичної мети, аналіз методичних і дидактичних матеріалів в мережі Інтернет. Також доцільно більш широко застосовувати різноманітні математичні методи.
Ключові слова: фізика, задача, самостійне складання, мислення.
For the improvement of preparation of future teacher of physics it is necessary to increase the amount of time of practical lessons and also it is necessary to change substantially the quality filling of their content. So, one of possible variants are solving of the incorrectly formulated problems, independent drafting of tasks by students in accordance with the put didactics purpose, analysis of methodical and didactics materials in a network the Internet. It is convenient to apply different mathematic methods more widely.
Key words: physics, problem, independent drafting, thought.
Посилання
Москаленко Ю., Москаленко О. Підготовка вчителя математики в контексті інноваційної освітньої політики // Матеріали звітної наукової конференції викладачів, аспірантів магістрантів і студентів фізико-математичного факультету 15 травня 2008 р. - С. 69-73.
Павленко А.І. Методика навчання учнів середньої школи розв’язуванню і складанню фізичних задач. - К., 1997. -177 с.