ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ АГРОІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • І. М. Бендера Подільський державний аграрно-технічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.254-259

Анотація

Наведені результати теоретичних експериментальних досліджень ефективності впровадження сучасних наскрізних форм організації самостійної роботи студентів аграрно-інженерних спеціальностей.

Ключові слова: наскрізна самостійна робота, мотивація, планування, рейтинг-оцінювання, паспортизація, моделі, механізми активізації, педагогічний експеримент.

Resulted results of theoretical experimental researches of efficiency of introduction of modern through forms of organization of independent work of students of agroengineer specialities.

Key words: through independent work, motivation, planning, evaluation rating, passport system, models, mechanisms of activation, pedagogical experiment.

Посилання

Коваленко О.Е. Дидактичні основи професійно-методичної підготовки викладачів спеціальних дисциплін: дис. ... док-

тора пед. наук: 13.00.04 / Коваленко Олена Едуардівна. -Х., 1999. - 407 с.

Журавська Л.М. Концептуальні умови управління самостійною роботою студентів у вищих закладах освіти / Л.М. Журавська // Освіта і управління. - 1999. - Т.3, число 2. - С. 105-115.

Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение: учебное пособие / В.А. Козаков - К.: Вища шк., 1990. - 248 с.

Пидкасистый П.И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: теоретико-эксперемен-тальное исследование / П.И. Пидкасистый. - М.: Педагогика, 1980. - 240 с.

Алексюк А.М. Освітні технології навчання в сучасній вищій школі України: деякі питання теорії і практики / А.М. Алексюк // Технології навчання: зб. наук. пр. / Рівненський пед. ін-т. - Рівне, 1999. - С. 25-32.

Солдатенко М.М. Самостійна пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервної освіти / М.М. Солдатенко // Педагогічна освіта: досвід, проблеми, перспективи: наук.-метод. зб. - Миколаїв, 1996. - С. 9-14.

Зіньковський Ю.Ф. З досвіду наскрізної підготовки в сту-пеневій системі освіти / Ю.Ф. Зіньковський // Проблеми та шляхи розвитку вищої технічної освіти: V Міжнар. наук.-метод. конф. - К., 2000. - С. 21-23.

Бендера І.М. Організація самостійної роботи студентів агроінженерних спеціальностей за кредитно-модульною системою / І.М. Бендера // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. / Укр. інж. пед. академія. - Х., 2005. - №10. - С. 207-222.

Орлов В.Ф. Проблеми підготовки фахівця-аграрника до управлінської діяльності / Теоретичні питання культури, освіти, виховання: зб. наук. пр. / Київ. держ. лінгвістичний ун-т. - К., 2006. - Вип. 33. - С. 188-191.

Астахова В.І. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / В.І. Астахова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр.: [у 2 ч.] / за ред. І.А.Зязюна та Н.Г.Ничкало. - К., 2001. - Ч.1. -С. 147-153.

Романовський О.Г. Теоретичні і методичні основи підготовки інженера у вищому навчальному закладі до майбутньої управлінської діяльності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук; спец: 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / О.Г. Романовський. - К., 2001. - 40 с.

Гуревич І.Р. До питання про інформаційні технології в навчально-виховному процесі / І.Р.Гуревич, Вольфганг Хйоппер // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр.: [редкол. І.А. Зязюн (голова) та ін.]. - К.; Вінниця, 2000.- С.164-165.

Опубліковано

2009-10-01