ДЕЯКІ МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФІЗИКО-ТЕХНІЧНОІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • І. Т. Богданов Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.259-262

Анотація

Стаття присвячена розгляду деяких філософських та методологічних аспектів організації навчально-виховного процесу щодо підготовки вчителя фізики. Виділено та описано рівні методології у контексті фізико-технічної підготовки майбутнього фахівця. Акцентовано увагу на специфіці навчального процесу у вищій школі в контексті деяких філософських категорій.

Ключові слова: методологія, рівні методології, філософія, категорії і закони філософії.

The article is devoted to some philosophical and methodological aspects of organization of educational process as for training of physics teacher. Some levels of methodology in the context of physical and technical training of future specialist have been defined and described. The author puts emphasis on the specific of educational process at higher school in the context of some philosophical categories.

Key words: methodology, levels of methodology, philosophy, categories and laws of philosophy.

Посилання

Брокс А. Современный контекст системного развития дидактики общеобразовательной физики // Материалы Х Международной конференции, Санкт-Петербург, Т.1. -СПб.: Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 2009. - С. 28-31.

Богданов І.Т., Сосницька Н.Л. Фізика як навчальний предмет: історико-методичний аспект: Навчальний посібник + СЭ. - К.: Четверта хвиля, 2007. - 280 с.

Гузій Н.В. Педагогічний професіоналізм: історико-методо-логічні та теоретичні аспекти: Монографія. - К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2004. - 243 с.

Лазарев М.І. Полісистемне моделювання змісту технологій навчання загально інженерних дисциплін: Монографія. -Х.: Вид-во НФаУ, 2003. - 356 с.

Самойленко П.И., Коржуев А.В. Высшее професиональное образование: содержательный и методологический аспекты. - М.: Изд. «Янус-К», 2008. - 244 с.

Семиченко В. А. Методологічні проблеми сучасних психо-лого-педагогічних досліджень // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. - Зб. статей: Вип. 6. Ч.1. - Ялта: РВВ КДГІ, 2004. - С. 58-64.

Шарко В.Д. Методична підготовка вчителя фізики в умовах неперервної освіти. Монографія. - Херсон: Видавництво ХДУ, 2006. - 440 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01