ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.267-269Анотація
У статті досліджуються дидактичні засади формування змісту шкільного підручника з фізики. Визначаються компоненти змісту фізичної освіти та відповідних підручників з фізики.
Ключові слова: підручник, фізика, зміст, навчальний, компоненти, функції.
Didactic bases of forming of maintenance of school textbook from physics are explored in the article. The components of maintenance of physical education and proper textbooks from physics are determined.
Key words: textbook, physics, maintenance, educational, components, fonctions.
Посилання
Атаманчук П.С., Сосницька Н.Л. Основи впровадження інноваційних технологій навчання фізиці: Навчальний посібник. - Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. -200 с.
Бугаев А.И. Методика преподавания физики: Теоретические основы: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов по физ.-мат. спец. - М.: Просвещение, 1981. - 288 с.
Зуев Д.Д. Школьный учебник. - М.: Педагогика, 1983. -240 с., ил.
Іваницький О.І. Теоретичні і методичні основи підготовки майбутнього вчителя фізики до впровадження інноваційних технологій навчання. Дис.... д-ра пед. наук: 13.00.02. -Запоріжжя, 2005. - 492 с.
Краевский В.В., Лернер И.Я. Дидактические основания определения содержания учебника // Проблемы школьного учебника. Сб. статей. Вып. 8. О конструировании учебника. - М.: Просвещение 1980. - С.254-285.
Лернер И.Я. Состав содержания образования и пути его воплощения в учебнике // Проблемы школьного учебника. Сб. статей. Вып. 6. Вопросы теории учебника. - М.: Просвещение 1978. - С.46-б4.
Нечет В.И., Самойленко П.И., Сергеев А.В. Теоретические основы дидактики физики // Специалист. - 1995. - № 1. -С. 31-33.
Сергеев О.В., Сосницька Н.Л. Шкільний підручник з фізики для основної школи: досягнення, проблеми, перспективи розвитку // Фізика та астрономія в школі. - 2003. - № 4. - С. 15-24.
Сосницька Н.Л. Формування і розвиток змісту шкільної фізичної освіти в Україні (історико-методологічний контекст): Автореф. дис. ... д-ра пед. наук. - К., 2008. - 40 с.
Сосницька Н.Л. Фізика як навчальний предмет у середній загальноосвітній школі України: історико-методологічні і дидактичні аспекти. - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2005. - 399 с.