ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.270-272Анотація
Розглядається проблема розвитку пізнавальної діяльності в процесі виконання лабораторних робіт. Аналізуються теоретичні аспекти технології моделювання навчальної діяльності та керування нею.
Ключові слова: теорія діяльності, пізнавальна діяльність, дидактичне моделювання, лабораторна робота.
The problem of development of cognitive activity is examined in the process of implementation of laboratory works.
The theoretical aspects of technology of design of educational activity and management are analyses by it.
Key words: theory of activity, cognitive activity, didactics design, laboratory work.
Посилання
Атанов Г.А. Возрождение дидактики - залог развития высшей школы. - Донецк: Изд-во ДОУ, 2003. - 180 с.
Андреев В.И. Эвристическое программирование учебноисследовательской деятельности: Метод. пособие. - М.: Высш. школа, 1981. - 240 с.
Блинов В.Я. Эффективность обучения. - М.: Педагогика, 1976. - 192 с.
Богоявленский Д.Н. Приёмы умственной деятельности и их формирование у школьников // Вопросы психологии. -1962. - №2. - С.12-14.
Кабанова-Меллер Е.Н. Приемы учебной работы и овладение ими: (в условиях развивающего обучения) // Вопросы психологии. - 1980. - №4. - С.145-150.
Лингард Й. Процесс и структура человеческого учения -М.: Прогресс, 1970.- 685 с.
Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. - М.: Изд-во МГУ, 1972.- 3-е изд. - 575 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: Педагогика, 1975. - 304 с.
Машбиц Е.И. Психологические основы управления учебной деятельностью. - К.: Вища школа, 1987. - 223 с.
Павленко А.І., Сергеев О.В., Тищук В.І. Експериментальні навчальні задачі: проблеми теорії і практики // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін: Зб. наук.-метод. праць Рівненського державного гуманітарного університету. - Вип. 1. - Рівне: РДГУ, 1999. - №1. - С. 54-58.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб. : Питер, 1998. - 705 с.
Фридман Л.М., Волков К.Н. Психологическая наука - учителю. - М.: Просвещение, 1985. - 224 с.
Шамова Т.І. Активизация учения школьников. - М.: Педагогика, 1982. - 208 с.
Эльконин Д. Б. Избранные педагогические труды / Под ред. В.В. Давыдова, В.П. Зинченка. - М.: Педагогика, 1989. -554 с.