РОЗВИТОК НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ ЗАСАД НАВЧАЛЬНОГО ТЕСТУВАННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ДИДАКТИЦІ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.273-276Анотація
У статті досліджуються історико-методичні закономірності становлення підходів до проектування та використання тестових завдань з фізики. Аналізуються дидактичні основи ефективної організації тестування у навчанні фізики.
In the article historical and methodical conformities to the law of becoming of approaches are explored to planning and use of tasks of tests from physics. Didactics bases of effective organization of testing are analysed in the studies of physics.
Key words: history of didactics of physics, tests, testing, standard measuring devices, educational achievements.
Посилання
Атаманчук П.С. Еталонні вимірники якості знань учнів з фізики // Фізика та астрономія в школі. - 1997. - № 2. -С. 11-14.
Атаманчук П.С. Теорія і методика управління пізнавальною діяльністю старшокласників у навчання фізики: Авт. дис. д. пед. н.: 13.00.02. - К., 2000.
Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе. Теоретические основы. - М.: Просвещение, 1981. -288 с.
Власенко В.М. Перевірка практичних умінь і навичок з використанням тестових та комп’ютерних технологій // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 6. - С. 39-43.
Де-Метц Г.Г. Загальна методика викладання фізики. - К., 1929. - 301 с.
Єфіменко В.І., Гриценко В.Г. Критеріально-орієнтовані тести досягнень на уроках фізики в контексті ідей розвиваючого навчання //Фізика та астрономія в школі. - 2001. -№ 4. - С. 17-19.
Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з фізики / І.М.Гельфгат, В.Я.Колебошин, М.Г.Любченко та ін. / За ред. Гельфгата І.М. - Х.: Гімназія, 2004. - 79 с.
Іваницький О. І. Теоретичні і методичні основи підготовки майбутнього вчителя фізики до впровадження інноваційних технологій навчання. Авт. дис. д. пед. н.: 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики. - К., 2005. - 43 с.
Касперський А.В., Кухарчук Р.П. Тестові завдання для діагностики рівня вивчення інтегрованих розділів фізики й радіоелектроніки в школі та ВНЗ // Фізика та астрономія в школі. - 2004. - № 1. - С. 38-41.
Мозолюк Ж.А. Електронні тестові програми з еталонними рівнями модульного контролю знань // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. - Вип. 46. -Том 2. - С. 65-67.
Мэнн К. Как учить физике в целях общего образования. -Л., 1925. - 167 с.
Пастушенко С.М. Тестові завдання з фізики // Фізика №7(307). - 2007. - С.1-24.
Прикладна фізика: завдання та тести (частина I, II). Посібник довідник для вступників до вищих навчальних закладів / Азаренков М.О., Безручко В.М., Луців-Шумський Л.П. та ін. - К.: Ґенеза, 1993.
Приходько С. Тести з фізики для 9-11 класів та методика тестування // Фізика та астрономія в школі. - 2002. - № 4. - С. 31-33.
Совершенствование контрольно-оценочной деятельности учителя в процессе обучения физики в школе. Методическое письмо / Сост. О.И.Бугаев, В.В.Смолянец, З.В.Си-чевская. - К.: Радянська школа, 1990. - 40 с.
Солуха І.В. Створення валідних тестових завдань // Фізика та астрономія в школі. - 1997. - № 3. - С. 8-11.
Фізика. Завдання для тестової перевірки знань, умінь, і навичок випускників загальноосвітніх шкіл, ліцеїв та гімназій / Бугайов О.І., Коршак Є.В., Корсак К.В. та ін. - К.: АБРИС, 1993. - 96 с.
Фізика, 8 кл. Для загальноосвітніх навчальних закладів. Педагогічний програмний засіб. Версія 1.0 / Автори сценарію Бугайов О.І., Головко М.В., Коваль В.С. - К.: Квазар-Мікро, 2004.
Фізика: Зовніш. оцінювання: Навч. посіб. з підготов. до зовн. оцінювання учнів загальноосвіт. навч. закл. / І.М.Гельфгат, В.Я.Колебошин, Л.С.Кремінська та ін.; Український центр оцінювання якості освіти. - К.: УЦОЯО, 2007. - 63 с.