ПРОБЛЕМИ ПРОЦЕСУ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ КУРСУ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Ю. М. Орищин Національний лісотехнічний університет України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.303-306

Анотація

У цій статті інноваційний розвиток методики навчання курсу загальної фізики - як основа її модернізації, пов’язано з синергетичною парадигмою, принципом фундаменталізації та інтеграції знань і подано напрямки та результати застосування.

Ключові слова: освіта, загальна фізика, інноваційний розвиток, знання, синергетична парадигма, фундаменталізація, інтеграція.

In this article, the innovative development of methods of teaching general physics - is connected with synergetic paradigm, the principle of basis as well as integration of knowledge; also given here are areas and results of applications.

Key words: education, general physics, innovative, knowledge, synergetic paradigm, basis, integration.

Посилання

Олійник А. Поняття і реальність процесу інноваційного розвитку освіти в Україні у контексті Болонського процесу // Вища освіти України. - 2007. -№ 1. - С. 42-49.

Орищин Ю.М. Теорія і практика вдосконалення курсу загальної фізики засобами сучасного навчального експерименту: Автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Наці-он. пед. ун-т. - К., 2006. - 40 с.

Ніколенко А. Перспективи загальної фізики у вищій школі // Вісник НАН України. - 2003. - № 11. - С. 23-27.

Жасимов М.М. Система синергетического и и обобщающего образования // Вестник высшей школы. - 2008. -№ 11. - С. 30-34.

Олексюк О.М. Синергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти // Вища освіти України. - 2008. -№ 3. - С. 123-130.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01