ПРОБЛЕМИ ПРОЦЕСУ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ КУРСУ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.303-306Анотація
У цій статті інноваційний розвиток методики навчання курсу загальної фізики - як основа її модернізації, пов’язано з синергетичною парадигмою, принципом фундаменталізації та інтеграції знань і подано напрямки та результати застосування.
Ключові слова: освіта, загальна фізика, інноваційний розвиток, знання, синергетична парадигма, фундаменталізація, інтеграція.
In this article, the innovative development of methods of teaching general physics - is connected with synergetic paradigm, the principle of basis as well as integration of knowledge; also given here are areas and results of applications.
Key words: education, general physics, innovative, knowledge, synergetic paradigm, basis, integration.
Посилання
Олійник А. Поняття і реальність процесу інноваційного розвитку освіти в Україні у контексті Болонського процесу // Вища освіти України. - 2007. -№ 1. - С. 42-49.
Орищин Ю.М. Теорія і практика вдосконалення курсу загальної фізики засобами сучасного навчального експерименту: Автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Наці-он. пед. ун-т. - К., 2006. - 40 с.
Ніколенко А. Перспективи загальної фізики у вищій школі // Вісник НАН України. - 2003. - № 11. - С. 23-27.
Жасимов М.М. Система синергетического и и обобщающего образования // Вестник высшей школы. - 2008. -№ 11. - С. 30-34.
Олексюк О.М. Синергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти // Вища освіти України. - 2008. -№ 3. - С. 123-130.