ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З КУРСУ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Ж. О. Рудницька Національний авіаційний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.321-323

Анотація

У статті досліджується проблема мотивації навчання та активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищого технічного навчального закладу у процесі виконання лабораторних робіт з курсу загальної фізики

Ключові слова: активізація навчально-пізнавальної діяльності, вищий технічний навчальний заклад, загальна фізика, мотивація навчання.

The article offers investigation of the problem of education motivation and educational-cognitive activity development of the higher school students during laboratory works on general physics fulfillment.

Key words: education motivation, educational-cognitive activity development, general physics, higher technical school.

Посилання

Атаманчук П.С. Дидактика фізики в умовах Євроінтеграції // Вісник Чернігів. держ. педагогічн. ун-ту імені Т.Г. Шевченка. Вип.46. Серія педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ, 2007. - № 46. - Т. 1. - С. 3-9.

Зеер Э.Ф. Психология профессионального образования: Учеб. пособие. - 2-е изд. перераб. - М.: Издательство Московского психолого-социального института ; Воронеж: Издательство ИПО “МОДЕК”, 2003. - 480 с.

Костишина Г.І. Формування навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів: Ав-тореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / ТДПУ ім. Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2003. - 20 с.

Мотков А.А. Обучение техническому творчеству в пед. вузе. - К.: Вища школа, 1981. - 112 с.

Никитина Г.В., Романенко В.Н. Формирование творческих умений в процессе профессионального обучения; С-Петербургский гос. ун.-т. - СПб.: Издательство С.Петербургского гос. ун.-та, 1992. - 268 с.

Педагогіка / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов ; Под. ред. В.А. Сластенина. - М.: Академія, 2002. - 576 с.

Подласый И. П. Педагогика: В 2-х томах; т.1. - М.: ВЛАДОС, 2000. - 574 с.

Рудницька Ж.О. Мотивація професійно-творчої діяльності в процесі навчання фізики студентів вищого технічного навчального закладу // Вісник Чернігівського держ. педагогічного університету. Випуск 30. Серія педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ-2005. - №30. - С. 213-216.

Слепкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: Навч. посіб. - К.: Вища шк., 2005. - 239 с.

Шарко В.Д. Мотиваційний аспект методичної підготовки вчителя фізики сучасної школи // Вісник Чернігівського держ. педагогічного університету. Випуск 23. Серія педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ. - 2004. - №23. - С.244-251.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01