ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.323-326Анотація
В статті розглянуто питання формування світогляду на основі філософських положень. Висвітлено теоретичне узагальнення структури наукового світогляду та основний напрямок формування загальних світоглядних знань і наукової картини світу.
Ключові слова: філософія, світогляд, наукова картина світу, структура наукового світогляду.
In the article the question of forming of world view is considered on the basis of philosophical positions. Theoretical generalization of structure of scientific world view and basic direction of forming of knowledge’s of world views of commons and scientific picture of the world is reflected.
Key words: pphilosophy, world view, scientific picture of the world, structure of scientific world view.
Посилання
Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, 1997.
Бунге М. Философия физики. - М., 1975.
Гончаренко С.У. Формування наукового світогляду учнів під час вивчення фізики: Посібник для вчителя. - К.: Рад. шк., 1990. - 208 с.
Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи // Освіта. - 2000. - 30 серпня-6 вересня. - С. 3-6.
Ляшенко О.І. Формування фізичного знання в учнів середньої школи: Логіко-дидактичні основи. - К.: Генеза, 1996. - 128 с.
Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. - 24 квітня
- 1 травня 2002. - №26.
Формування в учнів науково-матеріалістичного світогляду.
- К.: Рад. шк., 1977. - С 39.
Формирование научного мировоззрения учащихся / Под ред. Э.И.Моносзона, Р.Правдина, М.Р.Роговой. - М.: Педагогика, 1985. - 231с.