ЗМІСТ ПОЗАУРОЧНОЇ РОБОТИ З ФІЗИКИ В УМОВАХ СИНЕРГЕТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.328-331Анотація
У статті розглядається проблема формування змісту позаурочної роботи з фізики в основній школі. Як результат, пропонується спосіб формування змісту в умовах використання синергетичного підходу.
Ключові слова: позаурочна робота, основна школа, навчання фізики, фізика, синергетика, навчання, синергетичний підхід.
In article the problem of forming of maintenance of overtime work from physics at basic school. As a result, offer a method of forming of maintenance in the conditions of the use of sinergistical approach.
Key words: overtime work, basic school, studies of physics, physicist, synergetics, studies, sinergistical approach.
Посилання
Черченко О.А., Савченко В.Ф. Методичні передумови організації позаурочної роботи з фізики основної школи та їх зміст в умовах сучасного навчально-виховного процесу // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 56. Серія: педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ, 2008. - №56. - С. 133-138.
Методика навчання фізики в середній школі (загальні питання). Конспекти лекцій / Савченко В.Ф., Бойко М.П., Ді-дович М.М., Закалюжний В.М., Руденко М.П. / За ред. Са-вченка В.Ф. - Чернігів: Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2003. - 100 с.
Кондратенко В.І. Система позакласних занять з радіоелектроніки в середній загальноосвітній школі: дис. канд. пед. наук: 13.731 / Кондратенко Володимир Іванович. - Дрогобич, 1970. - 253 с.
Цвірова Т.Д. Розвиток позашкільних закладів різних типів в Україні (1920-1941 рр.): дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / Цвірова Тамара Дмитрівна. - К., 2004. - 256 с.
Закон України про позашкільну освіту [Електронний ресурс] // МОН України - режим доступу: БЦрАшшш. mon.gov.ua
Черченко О.А., Савченко В.Ф. Позаурочна робота як невід’ємний елемент сучасного навчально-виховного процесу // Збірник наукових праць Кам’ янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізи-
ки в контексті орієнтирі Болонського процесу. - Кам’я-нець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. -Вип. 11. - С. 170-172.
Черченко О.А., Савченко В.Ф. Технологічний підхід у плануванні позаурочної роботи з фізики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 46. Серія: педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ, 2007. - №46. - С. 168-172.
Черченко О. А. Педагогічний гурток як одна із форм позаурочної роботи // Фізика та астрономія в школі. - 2009. - №4.
Черченко О.А. Синергетичний підхід у організації поза-урочної роботи з фізики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 65. Серія: педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ, 2009. - №65. - С. 146-151.
Цюра С. Педагогічна взаємодія як система само організування [Педагогіка і синергетика] / С. Цюра // Вісник Львівського університету / Редкол.: Д. Герцюк та ін. - Львів, 2005. - Вип. 19. - Ч.1. - С. 51-63.
Хакен Г. Синергетика. - М.: Мир, 1980 - 404 с.
Осадчий І. Синергетика для педагогіки: Про якісні стани освітніх систем та типи управлінських стратегій // Освіта і управління. - 2005. - №3-4. - С 38-42.
Черняк М.П. Знайомтесь - синергетика // Країна знань. -2007. - №4-5. - С. 29-33.