ІЄРАРХІЯ МОДЕЛЕЙ педагогічних процесів та систем

Автор(и)

  • С. Л. Яблончіков Вінницький фінансово-економічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.338-340

Анотація

Стаття присвячена аналізу ієрархії моделей педагогічних систем та процесів. Узагальнення теоретичного матеріалу проводиться із застосуванням концепції системно-кібернетичного підходу до управління в освіті.

Ключові слова: управління в освіті, моделі педагогічних процесів та систем, системно-кібернетичний підхід.

The article is devoted to the analysis of hierarchy of models of the pedagogical systems and processes. Generalization of a theoretical material is conducted with application of the concept of the system - cybernetic approach to the management in education.

Key words: management in education, models of pedagogical processes and systems, the system - cybernetic approach.

Посилання

Метешкин К.А. Кибернетическая педагогика: теоретические основы управления образованием на базе интегриро-

ванного интеллекта. - Монография. - Харьков: Междунар. славянский университет, 2004. - 400 с.

Нуждин В.Н., Кадамцева Г.Г. Концептуальный проект системы управления качеством в ВУЗе // Качество. Инновации. Образование. - 2002. - №2. - С. 33- 43.

Яблочніков С.Л. Управління в освіті: кібернетичний підхід // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред.: М.Т. Мар-тинюк. - Умань: СПД Жовтий, 2008. - Ч.4. - С. 285-291.

Яблочніков С.Л. Моделювання процесів управління освітніми системами в межах кібернетичного підходу // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота. - №14. - 2008. -С.180-183.

Яблочников С.Л. Формування понятійного апарату педагогічної кібернетики // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. / Ре-дкол.: Т.І.Сущенко (голов. ред.) та ін. - Запоріжжя, 2008. -Вип.52. - С. 400-408.

Яблочніков С.Л. Філософські аспекти еволюційно-кібер-

нетичного підходу до проблеми управління процесами пізнання // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету / [редкол.: П.С.Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. - Кам’янець-Подільський: Кам’я-нець-Подільський національний університет, 2008. -

Вип. 14: Інновації в навчанні фізиці та дисциплін технологічної освітньої галузі: міжнародний та вітчизняний досвід. - С.49-52.

Яблочников С.Л. К вопросу оптимизации систем управления качеством образовательного процесса // Стратегия развития образования: эффективность, инновации, качество: Материалы XIV научно-методической конференции, посвященной 55-летию МГУТУ (в трех томах). Часть 1 // Тематическое приложение к журналу "Открытое образование". - М.: МГУТУ, 2008. - С.129-135.

Імовірнісний підхід щодо визначення категорії якість освіти // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. - Вип.21 / Редкол.: І.А.Зя-зюн (голова) та ін. - Київ-Вінниця: ТОВ «Планер», 2009. -С. 119-124.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01