ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • О. М. Ващук Закарпатський державний університет, м. Ужгород, Україна
  • А. В. Дубів Закарпатський державний університет, м. Ужгород, Україна
  • О. В. Нелюбов Закарпатський державний університет, м. Ужгород, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2009-15.340-343

Анотація

Розглядається проблема якості представлення складних ЗО-об’єктів в процесі навчання, яка може бути вирішена за рахунок впровадження в навчальний процес мультимедійних технологій і інтерактивної ЗО-графіки. Проаналізовано наявні на ринку платні і безкоштовні програми ЗО-графіки на предмет їх функціональності і можливостей використання в навчальному процесі. Наводяться приклади та рекомендації.

Ключові слова: мультимедіа, інтерактивна ЗО-графіка, віртуальний світ, УЙМЬ.

The problem of quality of presentation of difficult 3D-objects is examined in the process of studies, and can be solved with introduction of multimedia technologies and interactive 3D-graphics in the educational process. Commercial and free 3D-graphics software packages are analyseed for their functionality and possibility of adapting them in educational process. Examples and recommendations are made.

Key words: multimedia, interactive 3D-graphics, virtual world, VRML.

Посилання

“TOWARDS THE EUROPEAN HIGER EDUCATOIN AREA” Communiqué of the meeting of European Ministers in charge of Higher Education in Prague on May 19th 2001.

Болонський процес - структурна реформа вищої освіти на європейському просторі. - Режим доступу: http://kpi.ua/bo-logna.

Крапивенко А.В. Технологии мультимедиа и восприятие ощущений: учебное пособие. - М.: БИНОМ. Лаборатория образований, 2009. - С.17.

3ds Max // Матеріал з Вікіпедії. - Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/Autodesk_3ds_Max.

Blender // Матеріал з Вікіпедії. - Режим доступу:

http://ru.wikipedia.org/wiki/Blender.

Сергей Бондаренко. Программы для 3D-дизайнера. - Режим доступу: http://www.inet-press.com/lib/2005/04/

art159.htm.

Офіційний сайт продукту Google SketchUp. - Режим доступу: http : // sketchup .google.com/.

COLLADA // Матеріал з Вікіпедії. - Режим доступу: http://en.wikipedia.org/wiki/COLLADA.

http://www.gamedev.ru/code/terms/COLLADA.

VRML // Матеріал з Вікіпедії. - Режим доступу:

http://ru.wikipedia.org/wiki/VRML.

X3D // Матеріал з Вікіпедії. - Режим доступу:

http://www.cgwiki.ru/index.php/X3D.

Программное обеспечение Quest3d для создания интерактивных 3D приложений. - Режим доступу: http://www.ve-group.ru/products156_173. html.

Офіційний сайт продукту DX Studio. - Режим доступу: http://www.dxstudio.com.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-01