ПІДРУЧНИК ФІЗИКИ ЯК носій змістових, середовищних ТА УПРАВЛІНСЬКИХ ІННОВАЦІЙ

Автор(и)

  • П. С. Атаманчук Кам ’янець-Подільський національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.7-9

Анотація

Стаття присвячена розгляду та розв’язанню проблеми ефективної реалізації змістової, організаційної та управлінської функцій у підручнику фізики, як дієвому носієві освітнього стандарту та засобові формування в учнів компетентніс-них та світоглядних новоутворень.

Ключові слова: освітній прогноз, освітній стандарт, еталонні вимірники знань, результативність, світогляд, методо-логічність, управління, концепція фізичної освіти, підручник фізики.

The article is devoted research and decision of management problem in providing of competence and world view becoming of future teachers on the basis of principles of the personality oriented studies.

Key words: innovative technologies, studies, sedate education, standard measuring devices of knowledge’s, objective control, management, effectiveness, are personality

Посилання

Атаманчук П. С. Інноваційні технології управління навчанням фізики: Монографія. - Кам'янець-Подільський: К-ПДПУ, 1999. - 174 с.

Атаманчук П. С., Самойленко П. И. Дидактика физики (основные аспекты): Монография. - М. : Московский государственный университет технологий и управления, РИО, 2006. - 245 с.

Гусев С. С., Тульчинский Г. Л. Проблема понимания в философии: Философ.-гносеолог. анализ. - М.: Политиздат, 1985. - 192 с.

Зорина Л. Я. О дидактических условиях стабильности учебников естественного цикла // Проблемы школьного учебника. - М.: Просвещение, 1983. - Вып.12. - С. 6-14.

Извозчиков В. А., Кюнбергер Л. О реализации методологической функции в учебниках физики СССР и ГДР // Проблемы школьного учебника. - М.: Просвещение, 1987. - Вып.17. - С. 70-83.

Редько Б. Г., Толпекіна Г. М. Деякі питання теорії підручника // Фізика та астрономія в школі. - 1998. - №3. - С.11-13.

Суорц К. Э. Необыкновенная физика обыкновенных явлений: Пер. с англ.: В 2-х т. - М.: Наука, 1986. - Т.1. - 400 с.; 1987. - Т.2. - 384 с.

Тарасов Л. В. Современная физика в средней школе. - М.: Просвещение, 1990. - 288 с.

Узнадзе Д. Н. Психологические исследования. - М.: Наука, 1966. - С. 150-290.

Яркина Т. Ф. Концепция целостной школы в современной немецкой педагогике // Советская педагогика. - 1992. -№7-8. - С. 110-116.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29