Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА. СЕРІЯ ПЕДАГОГІЧНА
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Поточний випуск
Архіви
Етика публікацій
Рецензування
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 14 (2008): ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ ’ ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
№ 14 (2008): ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ ’ ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Серія педагогічна, ВИПУСК 14: ІННОВАЦІЇ В НАВЧАННІ ФІЗИЦІ ТА ДИСЦИПЛІН ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ: МІЖНАРОДНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14
Опубліковано:
2014-12-01
Статті
ПІДРУЧНИК ФІЗИКИ ЯК носій змістових, середовищних ТА УПРАВЛІНСЬКИХ ІННОВАЦІЙ
П. С. Атаманчук
7-9
PDF
ІННОВАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ КОЛИВАННЯ»
Ю. П. Бендес, В. Д. Сиротюк
9-13
PDF
ПЕРСПЕКТИВИ ОНОВЛЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
Л. Ю. Благодаренко, М. І. Шут
13-15
PDF
ТЕНДЕНЦИИ РАЗВИТИЯ: НАУКА, ТЕХНИКА, ИСКУССТВО
Михал Вархола
15-17
PDF
МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
М. С. Головань
17-20
PDF
ТУРНІРИ З ФІЗИКИ ЯК РІЗНОВИД НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ ОБДАРОВАНОЇ МОЛОДІ
Б. Г. Кремінський
20-23
PDF
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
О. І. Лященко
23-24
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ФІЗИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ НА ОСНОВІ ВИВЧЕННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗИЧНИХ ПРОЦЕСІВ
О. В. Матвійчук, В. П. Сергієнко, С. О. Подласов
24-26
PDF
ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ
О. П. Панчук
26-28
PDF
ГЕНЕРАТОР ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З ФІЗИКИ
Р. А. Поведа, Т. П. Поведа
28-31
PDF
РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНИХ теорій для сучасного етапу РОЗВИТКУ ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ
Т. М. Попова
31-34
PDF
СУЧАСНА ОСВІТНЯ ПАРАДИГМА ЯК ОДИН З ЕЛЕМЕНТІВ ПОБУДОВИ ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ
Р. В. Семенишена
34-37
PDF
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ДОПРОФІЛЬНОІ ПІДГОТОВКИ - ЛІТНЯ ПРИРОДНИЧА ШКОЛА
І. С. Чернецький
37-40
PDF
ПРО ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ УЧНІВ ФІЗИКИ
В. Д. Шарко
40-46
PDF
НАВЧАННЯ ЯК СТИМУЛЮВАННЯ АБО ГАЛЬМУВАННЯ ТВОРЧОСТІ
Р. І. Швай
46-49
PDF
ФІЛОСОФСЬКІ АСПЕКТИ ЕВОЛЮЦІИНО-КІБЕРНЕТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ПІЗНАННЯ
С. Л. Яблончіков
49-52
PDF
ПРО ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ПОЛІТЕХНІЗМУ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ ПРИ РОЗВ’ЯЗАННІ ЗАДАЧ
О. М. Боровик, В. Д. Шарко
53-56
PDF
ДИДАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У НАВЧАННІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИМ ДИСЦИПЛІНАМ
В. В. Гузь
56-58
PDF
АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «ОСНОВИ ТЕОРІЇ ВІДНОСНОСТІ»
С. В. Дембіцька, В. П. Сергієнко
58-61
PDF
ПРОБЛЕМА УЧЕТА СОЦИОНИЧЕСКОГО ТИПА БУДУЩЕГО СПЕЦИАЛИСТА В ПРОЦЕССЕ ФОРМИРОВАНИЯ ЕГО ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КАЧЕСТВ
И. П. Кенева, О. А. Марченко, Ю. П. Минаев
62-65
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
А. В. Кочина, В. П. Сергієнко, Н. В. Стучинська
65-69
PDF
ЧАСТКОВІ ГРАНИЦІ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАТЕМАТИКІВ
О. О. Курченко, К. В. Рабць
69-72
PDF
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ В СТРУКТУРІ ІННОВАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
А. М. Кух
73-76
PDF
ІННОВАЦІЇ В ПЛАНУВАННІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
В. В. Мендерецький
77-80
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
М. В. Моштак
80-82
PDF
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
О. М. Ніколаєв
82-84
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
О. М. Павлюк
84-87
PDF
ФОРМУВАННЯ КОНТРОЛЬНО-ОЦІННИХ здібностей учнів як основа забезпечення САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФІЗИКИ
Т. П. Поведа
87-90
PDF
ФІЗИЧНИЙ МАТЕРІАЛ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
З. П. Поліщук, М. В. Федькович, М. М. Харченко
90-92
PDF
ОСНОВНІ ЧИННИКИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Л. І. Пташнік
93-95
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО-СВІТОГЛЯДНИХ РИС майбутнього вчителя ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "ГРАНИЦЯ ПОСЛІДОВНОСТІ”
К. В. Рабець
96-99
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТІСНО-СВІТОГЛЯДНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МЕДИЧНОЇ ТА БІОЛОГІЧНОЇ ФІЗИКИ
Н. В. Стучинська
99-102
PDF
ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
Б. А. Сусь, В. Ф. Заболотний, Н. А. Мислицька, О. В. Кузьмінський
103-105
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ І ЯВИЩ ЗАСОБАМИ АНІМАЦІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ
О. І. Теплицький
105-108
PDF
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГИ МАТЕМАТИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В КУРСІ ФІЗИКИ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКОЛИ
С. В. Шокалюк
108-113
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
Д. Д. Біда
114-117
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ В основній школі
Л. Ю. Благодаренко
117-120
PDF
ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ПРАКТИКУМУ
О. В. Волинко
120-122
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОСНОВІ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ
Ю. М. Галатюк
123-125
PDF
МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З КУРСУ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ
Т. П. Гордієнко, В. П. Сергієнко
125-128
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРНИХ ПРАКТИКУМІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ
Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь
128-131
PDF
ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСОБІВ (на прикладі вивчення теми «Електромагнітні коливання»)
Т. М. Засєкіна
131-134
PDF
ПРОБЛЕМА РОЗМЕЖУВАННЯ ПОНЯТЬ ЧАСУ ТА ТРИВАЛОСТІ
В. В. Заславський
134-137
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНУВАЛЬНИХ ВПРАВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
Т. А. Івченко
138-140
PDF
ЕЛЕМЕНТИ ІННОВАТИКИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ТЕХНОЛОГІЇ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
А. Ф. Ковальчук
141-142
PDF
МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕНОГО ЗАКОНУ ЕЛЕКТРОМАГНІТНОЇ ІНДУКЦІЇ
О. А. Коновал, А. В. Касперський
143-147
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ КОНТРОЛЮ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ
І. В. Коробова
147-149
PDF
МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИХ СХЕМ ДЛЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ
Л. С. Недбаєвська
150-152
PDF
ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДИКИ ЗАСТОСУВАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
А. Н. Петриця
153-155
PDF
КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ З АСТРОНОМІЇ
О. М. Рачковський, Ц. А. Криськов
155-157
PDF
ВІРТУАЛЬНІСТЬ ЯК ПРИНЦИП ТА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ
І. В. Сальник, Е. П. Сірик
158-160
PDF
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІГОР У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ ФІЗИКИ
О. М. Семерня
161-163
PDF
інноваційні аспекти реалізації дидактичних функцій ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ФІЗИКИ
Н. Л. Сосницька, К. О. Волошина
163-165
PDF
ВІРТУАЛЬНИЙ ФІЗИЧНИЙ КАБІНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОГЛИБЛЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
О. Є. Стрижак, Т. Г. Січкар, С. П. Кальний, М. І. Шут
166-168
PDF
ВИКОРИСТАННЯ САМОРОБНИХ ФІЗИЧНИХ ПРИЛАДІВ ДЛЯ ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ НА ЗАНЯТТЯХ
О. А. Яшкова, В. П. Яшков
168-170
PDF
РОЛЬ МУЗЫКИ В ПРЕПОДАВАНИИ ФИЗИКИ
Е. Л. Анитпин, В. Ф. Дмитриева, П. И. Самойленко
171-172
PDF
ДІЄВІСТЬ ЗНАНЬ ЯК ГОЛОВНА ОЗНАКА ЯКОСТІ ОСВІТИ
П. С. Атаманчук
172-175
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГИ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕОРІЇ ВІДНОСНОСТІ
Ю. П. Бендес
175-177
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЗМІСТОВОГО НАПОВНЕННЯ ПІДРУЧНИКА З ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ
І. Т. Богданов
178-181
PDF
КЕРУВАННЯ ТВОРЧОЮ ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У ФОРМІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
Ю. М. Галатюк, В. І. Тищук
181-183
PDF
ПРОГРАМНИЙ пакет origin як інструмент візуалізаціі даних ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
А. О. Губанова
183-189
PDF
ПРОБЛЕМАТИКА ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ У ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ
Є. М. Дінділевич, М. О. Роздобудько
189-190
PDF
ФІЗИЧНА СКЛАДОВА В НАВЧАННІ «БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ»
С. І. Дмитрук
190-193
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФІЛЬНОГО КОМПОНЕНТУ В ТЕСТОВИХ ЗАВДАННЯХ З ФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ РІЗНИХ НАПРЯМКІВ ПІДГОТОВКИ
Ж. А. Задорожна
194-096
PDF
НАВЧАЛЬНІ ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНІ ЗАДАЧІ ТА ІХ МІСЦЕ В КУРСІ ФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ АГРАРНО-ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
Л. Ю. Збаравська
196-197
PDF
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ майбутнього вчителя фізики до розробки І ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
О. І. Іваницький, С. П. Ткаченко
198-200
PDF
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНО-ПОШУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
О. С. Кузьменко, С. П. Величко
200-203
PDF
КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ
Р. В. Медвецька
203-205
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ
М. О. Мястковська
206-209
PDF
ТЕМАТИЧНИМ ТА ПІДСУМКОВИМ КОНТРОЛЬ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ
І. В. Олненюк
209-211
PDF
СПОСОБИ ЗДІЙСНЕННЯ експерименту з аналізу якості уроку
Н. М. Островерхова
211-213
PDF
ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СУЧАСНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ
О. В. Пташнік
214-216
PDF
ІНТЕГРАЦІЙНІ процеси В ОСВІТІ: зарубіжні інтеграційно-педагогічні концепції
Л. А. Сидорчук
216-218
PDF
ПИТАННЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ «БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ» СТУДЕНТАМ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
О. Г. Чорна
218-219
PDF
РЕАЛИЗАЦИЯ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА В РАКУРСЕ ЛИССАБОНСКОЙ СТРАТЕГИИ
Т. А. Ширина, В. А. Ильин
219-221
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів