ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.84-87Анотація
Розглянуто психолого-педагогічні вимоги до навчального фізичного експерименту, застосування його різних форм в певній навчальній ситуації; обгрунтовано критерії відбору функцій навчального фізичного експерименту на уроках фізики. Ключові слова: фізика, метод навчання, експеримент, пізнання, методологія.
The psychological and pedagogical requirements are considered to the educational physical experiment, application of his different forms in a certain educational situation; grounded criteria of selection of functions of educational physical experiment on the lessons of physics.
Key words: physics, method of studies, experiment, cognition, methodology.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Поділь-ський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.
Величко С.П., Гайдук С.М. Психолого-педагогічні основи шкільного фізичного експерименту // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський. державний університет, інформаційно-видавничий. відділ, 2002. - Вип. 8. - С. 232-238.
Мендерецький В.В. Навчальний експеримент в системі підготовки вчителя фізики: Монографія. - Кам’янець-По-дільський: Кам’янець-Подільський. державний університет, інформаційно-видавничий. відділ, 2006. - 256 с.
Тищук В.І., Желюк О.М. Канонічний навчальний фізичний експеримент // Збірник наукових праць Кам’янець-Поді-льського державного педагогічного університету: Серія педагогічна. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Поділь-ський державний університет, інформаційно-видавничий. відділ, 1999. - Вип. 5. - С. 198-202.